אמש ( שני), יום הבחירות סיפק לנו רגעים ויראלים ומאוד מעניינים. אחד מהם הוא הרגע בו התראיין תושב נתניה לערוץ 13, ונשאל "למה הוא בוחר באביגדור ליברמן לכנסת". התשובה של המרואיין השאירה את הצופים בבית ואף את המראיין בשוק טוטאלי לאחר שאמר: "כי אני אוהב אותו, כי הוא שרמוטה ואני אוהב אותו" תוך כדי שהוא משחרר חיוך. מיד המראיין שהופתע מהתשובה, אמר: "בלי לנבל את הפה אדוני".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










