news08.net/ads.txt

מה אומרים הקלפים ? : “המערכת הזוגית בה את נמצאת לא תשרוד את תלאות מסע הנישואין”

רינה בת ה-28 מדברת על חתונה עם בן זוגה אבל עוזי הכוהן, אליו פנתה בשאלה האם הצעד נכון עבורה, מתריע מפני אסון בנישואין שיוביל לכדי גירושין, בעקבות פריסת תרולוגיה וקלפי טארוט בהן עלה קלף תשע החרבות

עוזי שלום, שמי רינה ואני בת 28. לפני שנה וחצי הכרתי בחור נחמד, נוצר בינינו קליק מיידי ואחרי תקופה קצרה עברנו להתגורר ביחד. לאחר תקופה שבה הכל היה נפלא התברר לי שיש בו המון זעם וכעס שאצור בתוכו וברגע של ויכוח או שמשהו לא נראה לו נכון במה שאני עושה או אומרת, הוא יוצא מכליו וצועק עלי. גם כשאני מנסה לענות לו בשלווה שיכולות להיות לנו דעות שונות ועדיין אנחנו צריכים לכבד זה את זו – זה לא עוזר והוא ממשיך להרים את קולו ולהתנהג בצורה גסה ומאיימת. עם כל ויכוח שכזה מתעורר בי הספק לגבי נכונות הקשר ואני מאוד מבולבלת. אנחנו מדברים על חתונה, הסקס בינינו מעולה ואני אוהבת אותו, אבל מעל כל זה מרחף הפחד מאובדן השליטה ומהכעס שתוקף אותו. אני דואגת וחוששת שמא אני עושה טעות ורציתי לשאול את הקלפים האם הוא ישתנה מתישהו? האם להתחתן איתו זו היא הבחירה הנכונה בעבורי? האם אהיה מאושרת בזוגיות הזו?

רינה חביבתי שלום,

בבדיקה שערכתי בעבורך באמצעות התרולוגיה וקלפי הטארוט, עלה קלף תשע החרבות. לצערי זהו קלף שבא ללמד ולהתריע שהמערכת הזוגית בה את נמצאת “חולה” ובמצבה הנוכחי וכפי שהיא מתנהלת כיום, היא לא תשרוד את תלאות מסע הנישואין. הקלף מלמד על תחושת בגידה מציפייה שלא מומשה שמנקרת בליבך ועל תחושת עלבון עקב זלזול וחוסר כבוד, שיוצרים חיץ רגשי שמלווה באכזבה רבה וחוסר ביטחון באהבתך לבן הזוג. מהמקום הזה של חולשה וספקות, לא מומלץ לקבל החלטות כבדות משקל כגון להתחתן. אמא שלי שתחיה אומרת: “מי שגורם לך לבכות לא שווה את דמעותיך”. רינה, הגיעה העת לנקוט עמדה נחרצת וחסרת פשרות גם במחיר של ניתוק ועזיבה. במידה ואת חשובה לו באמת, הוא יעשה הכול על מנת להשיבך אליו, כולל פנייה לייעוץ וטיפול. אם תישארי, תאבדי את האישיות שלך ואת הערכתך העצמית. יתרה מזו, ללא טיפול נכון, הזעם העצור של חברך, שכרגע בא לידי ביטוי באלימות מילולית יהפוך עם הזמן החולף לאלימות פיזית של ממש שיכולה לסכן ולפגוע לא רק בכבודך אלה גם בגופך ובנפשך. בנוסף מלמד הקלף שהפחד הגדול ביותר שלך הוא פחד מאובדן האהבה כלומר: שאולי לא תמצאי בן זוג אחר (חתן) שראוי להקים איתו בית. חשוב שתדעי, שהפחדים הללו הן סובייקטיביים ואין להם כל אחיזה במציאות לכן אל לך לפחד מלפעול ולעשות למען אושרך, שמא תהיי חלילה לבד. חשוב שתדעי שאת היא זו שיוצרת את עתידך ולכן אל לך “לעגל פינות”. כל הסימנים שהבורא שולח לך מצביעים על כך שבמערכת הזוגית הזו חסרה משהו ויש הרבה דברים שצריך לטפל בהם לפני שתבחרי למסד את חייך במערכת שכזו.

לסיכום: המדד לזוגיות טובה, הוא היכולת לאחל לבן/בת שלך זוגיות כמו שיש לך. עם יד על הלב האם היית מאחלת לבת שלך שהיא תעבור ותחווה בזוגיות שלה את כל הכאבים וההשפלות שאת חווית או חווה? בטוח אני שהתשובה לכך היא לא! לצערי מעטים הם האנשים שהיום באמת יכולים לאחל לבנם או לבתם זוגיות כמו שיש להם. חז”ל אומרים שאדם ניכר לפי כוסו, כיסו וכעסו. האופן בו שלושת הפרמטרים הללו מופיעים בהתנהגותו של האדם מעידים עליו. דרכם נוכל ללמוד ולהסיק על אופיו של האדם שבא איתנו במגע הן לחיוב והן לשלילה. האופן שבו תהליך הכעס בא לידי ביטוי בזוגיות שלך מרמז על אסון מתקרב. על פי תורת הסימנים ניתן לומר שבורא עולם מסמן לך שהבחירה הזוגית שלך איננה נכונה והיא מושתת על יסודות ארעיים כגון: סקס טוב וכדומה. אך היא אינה מספקת ויוצרת בעבורך את תחושת ביטחון הרגשי והשיתוף שהם הבסיס האיתן של כל זוגיות תקינה, עליך להפסיק לבטל את עצמך ולעמוד בתוקף על זכותך להיות מאושרת, גם אם זה כרוך במהלכים דרסטיים שלעיתים כוללים עזיבה וניתוק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן