news08.net/ads.txt

מה קרה בעקבות מסע ההשמצות נגד צוות ‘ארגמן’ בנס ציונה?

בתקופה האחרונה, עובר בית הספר ארגמן מסע השמצות ופגיעה אישית בחברי צוות בית הספר. הדברים הגיעו לכדי כך, שפורסם פוסט ברשת חברתית ובו שוטחו טענות חמורות כנגד התנהלות בית הספר וצוותו, תוך פגיעה בצנעת הפרט של תלמידים וחברי צוות. לפיכך, זומנה ישיבה בהשתתפות כלל הגורמים: הרשות המקומית, משרד החינוך, הנהלת בית הספר וועד ההורים המוסדי.

בפגישה שנערכה בזום עדכנה מפקחת בית הספר, ויקי עזיאל את הנוכחים, על הבדיקה היסודית והמקיפה שביצעה על כל הטענות שהוצגו בפוסט, שנשלח גם כמכתב אל הרשות ומשרד החינוך. מבין רשימת הטענות הארוכה נמצאו שתי טענות בלבד, ברמה הדורשת טיפול והתערבות. תהליך הטיפול בשתי טענות אלה כבר נמצא בעיצומו אל מול הנהלת ביה”ס ומלווה על ידי יועצות מטעם משרד החינוך.

ועד ההורים הביע את תמיכתו המלאה במנהלת בית הספר תמר דוד ובצוות בית הספר. חברי ועד ההורים, ציינו, כי חסר להם אלמנט של שיקוף קבוע של העשייה הבית ספרית אל מול ההורים, והובטחו שגם נושא זה יטופל לאלתר. נושא נוסף שעלה בפגישה היה התמודדות עם נושא האלימות ומדרג הטיפול והמענה הניתן בזמן אמת לכל מקרה ומקרה. על כך, הוסבר להורים, כי נבנה תקנון בית ספרי הכולל בתוכו את מדרג מעשה האלימות והתגובה הבית ספרית הנלווית אליו. תקנון זה יועבר להורים.

מנהלת אגף החינוך ריבה קליין ציינה בפגישה את שיתוף הפעולה המבורך הקיים בין ארבעת הגופים: הרשות, משרד החינוך, הנהלת בית הספר וההורים, וציינה כי היא מטפלת בכל פניה הנוגעת לנושא החינוך בעיר, והיא מזמינה כל הורה שמעונין להעלות סוגיה לפנות לאגף החינוך בעיר. דוברת משרד החינוך הסבירה להורים את הסכנה שבכתיבת פוסטים מהסוג הזה, המביאים איתם גם חשש לפגיעה בצנעת הפרט של קטינים וכמובן השחרת שמו של המוסד החינוכי. הדוברת הפנתה את תשומת לב ההורים, לקיומו של אגף פניות הציבור של המחוז אליו ניתן לפנות במייל דרך אתר המחוז ולקבל מענה בצורה דיסקרטית ואפקטיבית.

הפגישה הסתיימה ברוח טובה ומפויסת. ויקי עזיאל ציינה כי כמפקחת המלווה היא מוקירה את העשייה החשובה הנעשית בבית הספר, מתוך תהליכים מקצועיים וחדשניים ביוזמת הנהלת בית הספר והצוות החינוכי, שמסמנים את בית הספר כאחד המובילים בעיר נס ציונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן