news08.net/ads.txt

מועצת העיר אישרה את הקמתו של כפר הסטודנטים הראשון באילת! מתן בארי: “באנו לעבוד”

בשורה חשובה לסטודנטים באילת: מועצת העיר אישרה פה אחד בפרוטוקול הועדה להקצאת קרקעות של מנהל ההנדסה, על הקמת כפר סטודנטים יחד עם עמותת איילים. הכפר הנוכחי ימוקם בשטח שמעל הקונסרבטוריון, יבנה בשיטת מכולות ויכלול בתוכו 63 יחידות לינה עם מרחבי למידה, בישול ואכילה משותפים ויצור קהילה ואווירה אורבנית מעולה שתחזק את המע״ר.

לדברי סגן ראש העיר, מתן בארי: “באילת יש ביקוש אדיר למגורי סטודנטים נוספים, וחלק מהשלבים לקידום האקדמיה באילת, הוא יצירת היצע מגורים ראוי במחירים שפויים ובסביבה מתאימה לאווירה סטודנטיאלית”.

בארי הוסיף: “מאז שקיבלתי את המשימה החשובה להובלת תחום האקדמיה ויצירת פתרונות מעשיים לאתגרים העירוניים שלה, שמחתי למצוא שותף מנוסה ולקבל גיבוי מלא מראש העיר, שבעבודת מטה והכנה מדוקדקת הגענו להישג מהיר והוא ממש לא האחרון. תודה לחבריי לסיעה ולמינהל הנדסה על הדחיפה המהירה. באנו לעבוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן