news08.net/ads.txt

מועצת העיר תדון בשתי הצעות לסדר של גיא צור בישיבת המועצה הקרובה: גידור אתרי בנייה ושילוט וגידור שלטים בפארק הורוביץ’

עיריית רחובות - מבנה העיריה

גיא צור, שהוכתר לאחרונה כשיאן הצעות הסדר במועצת עיריית רחובות, הגיש שתי הצעות לסדר לישיבת המועצה הקרובה, אשר עוסקות בשיפור הנראות של העיר, זאת באמצעות גידור אתרי בנייה ושילוט וגידור שלטים בפארק הורוביץ. 

בהצעות מעלה צור כי :”ישנם שטחים ריקים בפארק הורביץ המיועדים לבניה. עקב ריבוי מפגעי פסולת במגרשים הריקים בפארק הורביץ, מוצע להורות לפיקוח הערוני לפנות לבעלי מגרשים ריקים בפארק, בדרישה לניקוי וגידור מכח הסמכות לפי סעיף 36 לחוק העזר לרחובות (שמירת סדר וניקיון)הצעתי בנוסף להנחיות בדבר ניקיון השטח היא לדרוש מבעלי הקרקעות לגדר את החזיתות הפונות לחזית המגרשים בגידור ייעודי ומאופיין על פי הנחיות מהנדסת העיר. הגדרות החדשים יאופיינו במסרים חברתיים ודוגמות נוף על פי הנחיות מהנדסת העיר”.

בהצעה נוספת מציין צור כי הצעתו “מתייחסת לשיפור פני העיר ע”י קביעת קריטריונים ברורים לגידור אתרי בניה. כיום קבלן המבקש היתר בניה מקבל הנחיות כלליות לגידור היקף השטח בו הוא בונה. בדרך כלל מבוצעת גדר מסוג איסכורית גלית רגילה. הצעתי היא לדרוש כחלק מהיתר הבניה  לגדר את השטח המיועד בגדר מאופיינת על פי הגדרות ברורות של מחלקת ההנדסה, בהם גדר חלקה עליה יודבקו בין היתר פרסום האתר ,או  ודוגמאות נופים. גדר הבנויה משלטי פח עם מסגרת עץ אחורית כולל פרסום של הפרויקט בחזית בהדפסה דיגיטלית איכותית נותן מראה יפה ורענן לאתר בנייה כולל פרסום או תמונות של הפרויקט. הדרישה אינה משנה משמעותית את עלות הגידור אך ללא ספק משפר משמעותית את חזות העיר”.

לחדשות אפס שמונה אמר צור כי “ישנה משמעות רבה להצעות שיעלו בישיבת המועצה הקרובה. לעיתים בהחלטות פשוטות וישימות ניתן לעשות שינויים גדולים לטובת העיר”. ההערכה היא שכמו כל הצעותיו הקודמות גם אלה יתקבלו על ידי החברים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן