מזכרת בתיה הפכה לאדומה: מחצית מילדי הקייטנה התגלו כמאומתים; האירועים שבוע הבא יבוטלו

“אנחנו בעיצומו של גל רביעי של הקורונה”. כך פתח את דבריו לפני זמן קצר (רביעי) ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון לנוכח התחלואה שמזנקת בימים האחרונים כשנכון להיום ישנם כ-70 חולים פעילים. גאון ציין: “אנחנו צריכים לעשות הערכת מצב יחד.  מקורות ההדבקה מאוד מגוונים – בילוי משפחתי, מקומות עבודה, חוזרים מאילת וחוזרים מחו”ל. יש לנו  מוקד התפרצות משמעותי שהיה לנו במושבה כאשר מדריכה שעבדה בצהרון פרטי חלתה בגלל אירוע משפחתי ומחצית מהילדים התגלו כמאומתים”.

בנוגע פתיחת שנת הלימודים, גאון אמר: “חייבים להיערך בהתאם”. בנוסף, ראש המועצה התייחס לחגיגות הבציר שאמורות להתקיים ביום רביעי הבא שכוללות בין היתר: מעגל מתופפים, אמני בלונים, עמדת צילום חקלאית, פינות יצירה, פסלים חיים, להטוטנים חקלאיים, שאיבת מים מן הבאר, מופע וסדנת בועות סבון, שעת סיפור חגיגית, הפעלות מיוחדות במוזיאון והופעות של אוריינטל קידס ואברהם טל.

גאון אמר: “עשינו את מירב המאמצים לקיים את האירוע. לאחר שאנו יודעים כי יבואו אלפים, זה עלול לייצר מוקד הדבקה והנחיות הממשלה לא מאפשרות לנו לקיים זאת. אנו מגיעים למצב של עד כדי סגר, לכן נדחה את החגיגות ואת ההופעות למועד אחר. אנא הישארו בבית ככל שניתן אנחנו לא רוצים להגיע לסגר”.

החל ממחר (5.8), תתאפשר קבלת קהל טלפונית בלבד במחלקות המועצה השונות פרט ליחידת הגבייה ומחלקת הרווחה.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן