news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה הפכה לצהובה; משפחה שלמה נדבקה באירוע משפחתי

העלייה בתחלואה הארצית לא פוסחת גם על המושבה. נכון לעכשיו, מזכרת בתיה צהובה ברמזור הקורונה עם מעל ל-30 מאומתים. מהנתונים עולה כי מקורות ההדבקה מגוונים – אירועים משפחתיים/חברתיים, חופשות באילת, חזרה מחו”ל, מקומות עבודה ועוד. לא אחת, בעת השהייה בבידוד, נוצרת הדבקה בחיק המשפחה הקרובה.
אמש נודע על משפחה שלמה אשר נדבקה באירוע משפחתי שהתקיים ביישוב סמוך. אחת מבנות המשפחה עבדה כמדריכה בצהרון פרטי שנכנס לבידוד ונמצאו בו כבר לפחות 4 ילדים מאומתים. החדשות הטובות הן שכלל המאומתים במצב קל עם דיווחים על תסמינים הזהים לשפעת וזאת ככל הנראה בזכות העובדה שמרבית המאומתים הבוגרים מחוסנים לנגיף.
ראש המועצה, גבי גאון: “קורא לכולנו לשמור על ההנחיות, ככל שיש לכם ולו תסמין קל שבקלים – לכו להיבדק והישארו בבית עד לקבלת תשובה שלילית. הקפידו על עטיית מסכות בכל שהות במקום סגור (בעבודה, בארוע שמחה, בבילוי, בקייטנה, בצהרון וכו’) – זן הדלתא מדבק ביותר והתחלואה במגמת עלייה מתמדת!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן