news08.net/ads.txt

מחאת הסוחרים | סוחר משוק יבנה: “כחלק מהמחאה, ברביעי הקרוב נפתח את השוק”

ליאור מנשה, תושב העיר יבנה, החליט יחד עם סוחרי השוק ששוהים בביתם מספר חודשים, לפצוח במחאה, ולקרוא לציבור להגיע ביום רביעי לשוק העירוני באשדוד ולקנות מהסחורה. “מזמינים אתכם הלקוחות להשתתף במחאה הכי גדולה שהייתה כאן מאז 2010″.

מנשה פתח את דבריו: “אחרי 25 שנות פעילות, עיריית אשדוד נוהגת שלא ביושר בסוחרים ובתושבים בעיצומו של המשבר הכלכלי והבריאותי הכי גדול שידע העולם. העירייה מנצלת את המצב כדי לסגור את השוק ולמסור תשטח למקורבים ובעלי אינטרס שירוויחו מיליונים מבניית בתי מלון ומגרשי חנייה (הם לא מכירים את החוק שאסור לבנות כל כך קרוב לים)
מקור פרנסה ישיר ל-500 משפחות סוחרים, ל-1200משפחות עובדים, למאות נערים מהסביבה שהיו מגיעים אחרי בית הספר לעבוד כמה שעות, או בחופשים, במקום להסתובב ברחובות.
שוק ששירת בנאמנות מיליוני לקוחות שבאו במרוצת השנים, ואלפים שבאים קבוע כל רביעי על מנת לרכוש מוצרים באיכות הכי גבוהה ובמחיר הכי נמוך, אלפי לקוחות שמכירות כל סוחר בשמו הפרטי ומקבלות שירות אישי מכל סוחר וסוחר שמביא למענן את כל מה שהן מבקשות וצריכות, והן לא רוצות הן צריכות. שוק שהיה מזרים אלפי לקוחות לאזור שהיום נשאר שומם-אבל ממש בקרוב יהיו שם בתי מלון שהעירייה מכרה להם את החוף.
דוגמא לבני אדם פשוטים שדוגלים בשלום ולא במלחמות שלא מבינים את פירוש החוק אבל פועלים על פיו”.

בעקבות כך, מנשה וסוחרים נוספים, קוראים לציבור להגיע ביום רביעי הקרוב (24.06.20) לשוק העירוני באשדוד, כחלק ממחאה שקטה שאינה מכוונת להיות אלימה. יפתחו לכם את השוק לרווחה, וחוץ מלתת לכם שירות וחיוך יחלקו אלפים רבים של מוצרים בחינם וכל מי שצריך מוזמן לבוא ולקחת.
“אנחנו מזמינים אתכם הלקוחות להשתתף במחאה הכי גדולה שהייתה כאן מאז 2010, מחאה נגד השחיתות המוסרית של נבחרי הציבור שלצערינו פועלים גם נגד בוחריהם. מי עזי המצח שבזמן משבר כזה שהעולם לא ידע הורסים מקור פרנסה עקיף וישיר של אלפי משפחות?!, בשם איזה חוק הם פועלים?, היכן הדאגה לחלש? היכן הערבות ההדדית? אנחנו לא מקורבים לבעלי ההשפעה רק לבורא עולם, העירייה יכולה לאיים עלינו בדוחות אבל אנחנו ביום רביעי הקרוב ה24.6 נגיע אנחנו וכל ערוצי החדשות למענכם, ונפתח, ונשרת אתכם.
בואו למחות לקנות וליהנות. השוק יעמוד בכל מגבלות הקורונה על מנת לשמור על בריאותכם, מצפים לראותכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן