news08.net/ads.txt

מכבי יבנה תמונת מצב| הדרך מהתחתית אל הצמרת

מכבי יבנה מודל 2019\2020 היא קבוצה עם רכש נוצץ, קהל צמא,אך בעיות פנימיות שגרמו לסחרור גדול.כעת אחרי ניצחון חוץ יוקרתי, מאמן חדש, מכבי יבנה רוצה להוכיח שהעונה עוד לא הסתיימה מבחינתם ויש למה לצפות.

שי מאור, מאמנה של מכבי יבנה, שעד לפני חודש אימן בקבוצת מכבי אשדוד, מאמין שעם הסגל הקיים שיש לרשותו, הוא יכול לחשוב שפלאיוף עליון זו לא מילה גסה. יבנה, שממוקמת במקום ה-13 בטבלה, עם 7 נקודות, שרחוקה 15 נקודות ממקום ראשון,שם נמצאת מרמורק.

יבנה התחילה את העונה בצורה לא צפויה, עם מספר הפסדים, התפטרות של שלושה מאמנים, שחקנים רבים שהביעו חוסר שביעות רצון, וקהל מועט שמביע את אכזבתו.

שי מאור, שנחשב למאמן נחשב בליגות הנמוכות, לקח בפיקודו את המושכות, וכבר במשחק האחרון ניתן לראות את השינוי המיוחל עם ניצחון דחוק בתוספת הזמן, כאשר שון מלכה שלח את הצהובים לחגוג כל הדרך הביתה.

אמנם היכולת הייתה רעה, אך ללא ספק יבנה הראו לחימה ורצון עז להשיג את שלושת הנקודות שיוציא אותם לדרך חדשה. כמו כן, שי מאור ביצע שינויים בכל הקשור לסגל, שאחד מהם הוא חזרתו של אביחי ממן שנחשב לשחקן אהוב בקבוצה, הישר להרכב הקבוצה.

כעת, יבנה צריכה להוכיח לעצמה ובעיקר לאוהדים, שהכסף הרב שנשפך הקיץ הוא לא לחינם ולשם כן, לא מן הנמנע שמטרת הקבוצה עדיין איתנה ועליית ליגה עדיין בר הישג.

עם מאמן כמו שי מאור, ושחקנים כמו טל איילה, שון מלכה, אביחי ממן, אין ספק שליבנה יש הרבה מה להציע בעונה הנוכחית.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן