news08.net/ads.txt

מכירת חיסול בקרית גת | מנהל הקבוצה, מימון לסרי: “אין תקציב, נשמח אם תורם נדיב יעזור לנו”

עירוני קרית גת ויתרה על הליגה?. היום (ראשון) שוחררו שלושה שחקני הבית של המועדון בדמותם של אדי אדרי, דין תורג’מן ותומר אוחנה. קרית גת הושפלה בביתה 5:0 מול מכבי יבנה יריבתה לתחתית, ובכך הפחיתה את הסיכויים של הצהובים להישאר בליגה. התבוסה הגדולה כנראה הורידה את ראשם של ראשי המועדון למטה ובכך נאלצה לשחרר את השחקנים.

קרדיט צילום- מוטי קדוש

מימון לסרי, מנהל הקבוצה והאיש החזק במועדון: “פשוט מאוד, אין לנו תקציב, להחזיק אותם. אני לא יכול לעמוד בחוזים הכבדים הללו, אני עם 30 אלף שקל ומלא הבטחות שקשה לקיים, אז עדיף לא להיכנס למיטה חולה. אני לא יכול לחיות על בסיס מילה. אם הייתה הצלחה כנראה הייתה התאמצות מהרבה גורמים”.

כשנשאל האם הקבוצה ויתרה על הליגה?

“לא ויתרנו על העונה. נעשה הכל בשביל להישאר עם השחקנים שנשארו. שולחים לנו סקאוטים שמות של שחקנים ללא עלות אולי נקלוט כמה. כל המטרה שלנו היה לקיים את המועדון שלא יתפרק. כל עוד אני נמצא במועדון, הוא לא יתפרק. לא כועס על אף אחד ולא בא בטענות לאף אחד. מי שירצה לעזור לנו, נשמח מאוד אם יהיה תורם נדיב או גוף כלשהו שיעזרו לנו, נקבל את זה באהבה ובשמחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן