news08.net/ads.txt

מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך ביקרה במערכת החינוך בנס ציונה

ורדה אופיר מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך וצוות המפקחות האחראיות על מוסדות החינוך בנס ציונה ערכו ביקור מקצועי בסימן חדשנות ומנהיגות. לאחר פגישה עם ראש העיר שמואל בוקסר וצוות אגף החינוך, יצאו בלווי מנהלת אגף החינוך ריבה קליין לסקור שלושה מוסדות חינוך: גן חרוב, ביה”ס היסודי ארגמן וביה”ס התיכון בן יהודה.

בגן חרוב, הדגימה הגננת עמית גלית את הגישה של הגן כגן מדעי, מהפינות המיוחדות בהן משחקים הילדים ודרך הלמידה. משם הסיור המשיך לבית הספר היסודי ארגמן, בו המנהלת תמר דוד העבירה סקירה על ההתמודדות ביה”ס עם אתגרי הקורונה והחזרה לשגרה. ואת הביקור קינחו במפגש בתיכון בן יהודה, בו קיבלו סקירה מהירה מהמנהלת נטלי שלום, ערכו מפגש עם תלמידים שהסבירו על פרויקטים שונים ומרתקים בהם הם משתתפים בבית הספר כמו: צילום תמונות בעת הקורונה, אנגלית ועוד.

ולאחר מכן נערך פאנל שולחן עגול עם יועצות בתי הספר בעיר, בו העלו היועצות מסקנות ולקחים לגבי הצרכים הרגשיים של הילדים בישוב, שנוצרו בתקופת הקורונה, ושמעו מפי ורדה אופיר על החשיבות הגבוהה שהיא מייחסת לנושא מתן המענה לצרכים הרגשיים של התלמידים ולנושא הפקת הלקחים מתקופת הקורונה תוך שימור החלקים החיוביים והחדשניים שהושגו בה. הביקור נחתם במפגש מרתק עם בני נוער ממועצת הנוער של בתי הספר השונים אשר סיפרו על אתגר הקורונה מהצד שלהם ומה הצרכים שהם זיהו בקרב חבריהם ללימודים.

ראש העיר שמואל בוקסר: “מודה למנהלת המחוז ורדה אופיר ולצוותי משרד החינוך על הביקור החשוב ושמח על העבודה הטובה והמשותפת. משבר הקורונה שינה סדרי עולם בחינוך. אני מאמין שבזכות המשבר נצליח לקדם את שיטות הלמידה ולהתאים אותם לעולם הדיגיטלי ולצרכי הילדים. מהלכים רחבים לשיפור תשתיות מחשוב ולמידה טכנולוגית החלו בנס ציונה עוד לפני המשבר, בסיוע משרד החינוך – עכשיו הזמן להקפיץ את התשתיות שיצרנו קדימה. המפגש עם צוותי החינוך היה חשוב כדי להבין מה הם האתגרים שעומדים לפנינו. אני מאמין שנצליח לעבוד יחד לצמצום הפערים. שנת הקורונה עצרה את המהלך החשוב שהתחלנו לפתיחת אזורי הרישום, עכשיו זה הזמן לקדם אותו יחד עם משרד החינוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן