news08.net/ads.txt

מניין הנדבקים בקורונה בישראל עלה ל-11,145, מהם 183 במצב קשה

משרד הבריאות עדכן הערב (יום א’) כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה עלה ל-11,145, מהם 183 במצב קשה, ו-131 מונשמים. מדובר בעלייה דומה לנתונים המקבילים אמש – 3.2% שהם 402 בני אדם. כמו כן, מאתמול נפטרו שני חולים – מהנתונים הנמוכים מפריצת המגפה בישראל. 

מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב אמר כי “סכנת ההידבקות והתפשטות נגיף הקורונה טרם חלפה. אני חוזר ומדגיש שיש להישאר בבית ולצאת רק לפעולות חיוניות כגון רכישת מזון ותרופות. יש לעטות מסכה בכל יציאה מהבית ולשמור על מרחק של שני מטרים מאדם לאדם. וחשוב מאוד להקפיד על רחיצת ידיים”.

בר סימן טוב הוסיף  “מבין שזה קשה להישאר בבית לאורך זמן אך הציבור הוכיח ומוכיח את יכולתו לעמוד בהנחיות ולהגן על המשפחות של כולנו. קיום מפגשים בחג מסכן את החיים של כולנו. ראינו מה קורה במדינות אחרות שבהן התרופפה המשמעת ועלינו לגלות משמעת לאורך זמן כדי לא להגיע למצבים הללו. אני חוזר ומדגיש – תישארו בבית בכל ימי החג”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן