news08.net/ads.txt

מנכ”ל משרד החינוך עמית אדרי ברחובות: “הזדמנות להמשיך ולפעול למיקוד צמצום הפערים הלימודיים”

מנכ”ל משרד החינוך עמית אדרי, מנהלת מחוז מרכז ורדה אופיר ומנהלי מחוזות נוספים, הגיעו לביקור מייצג ברחובות בכדי להתרשם בגוף ראשון מהחזרה לשגרה בבתי הספר. הביקור נפתח בבית הספר היסודי ניצני המדע, שם נפגשו עם ילדי בית הספר וצפו בשיעורים שונים המתבצעים בכיתות במרחב המשותף ובחצר.

מנהלת ביה”ס דורית נדלר חלקה עם המנכ”ל וחברי הפמליה את האתגרים שהציבה הקורונה בפני צוות בית הספר ותלמידיו ואת הדרכים היצירתיות והמיוחדות להתמודדות עם אתגרים אלה. יום הביקור נחתם בסיור במרכז פסג”ה החדש ברחובות שם ארחה אותם הגב’ כרמן צוקרמן אולייר, כיד המלך.

מנכ”ל משרד החינוך, עמית אדרי אמר כי: “לאורך כל משבר הקורונה המורים יצרו בעבור התלמידים רצף ויציבות. אני מברך על חזרתם של כל תלמידי מערכת החינוך אל בתי הספר. זו הזדמנות להמשיך ולפעול למיקוד צמצום הפערים הלימודיים, הרגשיים והחברתיים שצברו התלמידים. התרשמתי מאד מהפעולות שנוקטים בתי הספר, כדי להבטיח את בריאות התלמידים וצוותי החינוך. אנחנו נמשיך ללוות את בתי הספר ולהעניק להם את התמיכה הנדרשת להם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן