news08.net/ads.txt

מסתמן: פתיחת חנויות מהשבוע הבא, במפעלים יחזרו לשדרה, מרחב התנועה יורחב מ-100 ל-500 מטרים

בנימין נתניהו קיבל את עמדת שר הביטחון נפתלי בנט לעבור מהסגר מלא לשחרור המשק תוך הטלת הגבלות קלות ואכיפה נקודתית במקומות שבהם הנגיף יכול להביא להתפרצות. מסתמן כי המשק ייפתח החל מיום ראשון הקרוב. בדיון השרים שהסתיים לפני זמן קצר החליט נתניהו לקבל את הצעתו של בנט, לפתיחה מלאה של המשק קרי מסחר, ייצור ושירותים, בכפוף לעמידה בכללים ומגבלות שייקבעו עד לצאת השבת הכוללים חיטוי, מרחק פיזי – מרחב התנועה יורחב מ-100 ל-500 מטרים, בדיקת חום, חבישת מסיכה וכו׳. המפעלים אף הם יחזרו לשגרה. אחד התנאים לחזרה לשגרה: אי עמידה בהנחיות, תגרור סנקציות כלפי בעלי העסקים.

קבינט הקורונה התכנס היום (חמישי) לדיון ראשון בהצגת תכניות להוצאת המשק מההסגר והחזרת הפעילות לשגרה מלאה. שר הביטחון, נפתלי בנט, הציג בישיבה את תפיסתו לעבור ״מפטיש לפינצטה״, כך לדבריו. לפי תכנית בנט, יש לפתוח באופן מיידי ומשמעותי את הכלכלה, המסחר וגם את מערכת החינוך (גנים עד כיתה ג׳) כבר ביום ראשון הקרוב. לפי בנט תתקיים פתיחה של כמעט 100% מהעסקים בישראל: ייצור, מסחר ושירותים, למעט פנאי, בידור וריכוזים גדולים כל זאת לצד הגבלה אחת – אי החזרת עובדים מעל גיל 65 או עובדים עם מחלות רקע, ע”פ התכנית אלו ימשיכו לקבל סיוע מהמדינה בכל הרבדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן