news08.net/ads.txt

מרמורק ממשיכה להפציץ, יבנה ושעריים מאכזבות שוב

איזה מחזור היה לנו בליגה א’, כאשר מרמורק טיילה לה נגד קרית גת, שעריים ממשיכה לקבור את עצמה עם הפסד נוסף, ויבנה בהפסד אכזרי לנורדיה לאחר שתי שערים בתוספת הזמן.

מרמורק, מראה לכולם שהיא מורכבת משחקנים שמעל הליגה, וזה מוכח עד עכשיו בצורה מצויינת. כאשר במשחק הקודם הקבוצה התאפיינה באופי, אחרי שחזרה מפיגור למהפך אדיר ב-10 דקות מול אור יהודה. היום מרמורק הביסה את קרית גת בתוצאה 5:0, כובשי השערים: אוהד אדלשטיין, תום מדהלה, עידו אקסברד, אופיר חמו ושחר שפיירולא. ובכך לא נתנו סיכוי לחבורה בצהוב לסחוט אפילו תיקו.

בקצב בה מרמורק משחקת, והיריבות מאבדות גובה, נראה שליגה לאומית קרובה מתמיד עבור חניכיו של סידי.

ועל שעריים? אין יותר מדי מילים, שוב הפסד, הפעם נגד כפר קאסם בבית בתוצאה 3:1. נראה ששחקני שעריים אובדי עצות בכל מה שקשור לחלק הקידמי. דובר רבות בכתבות האחרונות שיש אכזבה גדולה מהחלק הקדמי והתפוקה שלו.

כפיר קירט, מנהלה המקצועי של שעריים, בראיון השבוע אל חדשות 08, טען שאכן ייתכנו שינויים בקבוצה. ואחרי היום, השינויים הללו חייבים להגיע כמה שיותר מהר, אחרת זה יהיה מאוחר מדי.

בפוסט שהועלה בדף הרשמי של הקבוצה בסוף המשחק נכתב: “בישיבת ההנהלה שהתקיימה בתום המשחק, ולאחר שהתוצאות בשלושת המשחקים האחרונים, לא עוברים לסדר היום.
בהנהלת הקבוצה מתכננים חריש עמוק וכבר בשבוע הבא יבוצעו שינויים בקבוצה.”

יבנה של קרגולה כבר חשבו שאחרי הניצחון שבוע שעבר, יוכלו לצאת לדרך חדשה, אך לנורדיה היו תוכניות אחרות. המשחק נפתח בסערה עבור הירושלמים, כאשר כבר בדקה ה-21 עלו ליתרון משערו של יוסי אסייג.

שלוש דקות מאוחר יותר, אור זוזוט השווה בשער גדול. ולקראת סוף המחצית הראשונה שרון גורזמנו הורחק.

אך למרבה הפלא, בפתיחת המחצית השנייה דווקא יבנה היא זו שעלתה ליתרון 2:1 למרות חסרון מספרי עם של רואי בן בסט. אך נורדיה שמרו את הפינלה לסוף, ובתוך דקה עשו מהפך מדהים עמוק בתוספת הזמן, עם שערים של נבו מזרחי בדקה ה-94, ובדקה ה-95 בר אלסברי קבע ניצחון ראשון לנורדיה העונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן