news08.net/ads.txt

“נוח על משכבך בשלום, מוגלי” | ענוג קדושים בן ה-17 ממושב איתן נהרג בתאונת דרכים

אמש (שני) סמוך לשעה 23:00 בלילה, התקבל דיווח במד”א על תאונת טרקטורון במושב איתן, ובו נער בן 17 שנפצע קשה.  קובי דורני וטל הררי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “לדברי עוברי אורח מדובר בנער שנפצע קשה תוך כדי פעילות בשטח עם טרקטור. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא ללא הכרה”.

ככל שהשעות נקפו, ותפילות רבות נשמעו לשמיים, הבשורה המרה לא איחרה לבוא – ענוג קדושים בן ה-17 כיתה י”א, “המוגלי של המושבה”, לא שרד את התאונה הקשה והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. ענוג נחשב לילד אהוב, ומשפחה טובה בראשות אמו, רחלי, שעובדת במאגר המים בקרית גת ואף ואהובה בפניי רבים מתושבי קרית גת שכאבו את אובדן הנער.

ראש המועצה, יואל גמליאל: “רחלי ומשפחת קדושים היקרים לנו מאוד, המומים וכואבים התבשרנו הבוקר על לכתו בטרם עת של ענוג קדושים הבן היקר, אשר נקטף בדמי ימיו. אין מילים כדי לבטא את הרגשת האובדן והיגון העמוק. המועצה המקומית גדרה, נבחריה ועובדיה, מחזקים ומחבקים אתכם ברגעים קשים אלו ושולחים תנחומים מעומק הלב”.

מקורבת למשפחה: “בוקר עצוב. בשורות קשות, הלב מנסה לעקל, אין מילים . ענוג היקר ‘מוגלי’ הנצחי תנוח על משכבך בשלום תשמור על המשפחה היקרה שלך האהובה שלך ,לנצח נזכור אותך ואת פועלך. רחלי ואריק היקרים אנחנו כאן בשבילכם אוהבת אתכם ומתפללת שה’ יקל את סבלך”.

רבים ניסו לנחם את האמא הכאובה, רחלי: “אוהבת אותך אהובה שלי תהיי חזקה. הלב נשבר לשמוע  את האסון הגדול על בנך שנפטר אסון גדול פקד את המושב, כמה שהתפללנו וקיוונו לבשורות טובות. שלא תדעי עוד צער וכאב לעולם, תמיד פה בשבילך. ענוג נצח בן רחלי קדושים מלאך שנקטף מקומך בגן עדן צדיק..יהי זכרו ברוך תנוח על משכבך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן