news08.net/ads.txt

ניצחון של אופי: מרמורק חזרה מפיגור ל-2:1, שעריים ממשיכים לאכזב

לאחר הניצחון על מכבי יבנה במחזור הפתיחה, מרמורק המשיכה במסע שלה לעבר עלייה לליגה לאומית ולשם כך הייתה צריכה ניצחון מול אור יהודה, זה נגמר בניצחון עם המון אופי 2:1. שעריים ממשיכה לאכזב, וכבר חיברה שני הפסדים, מכבי יבנה ב-1:0 קטן על מכבי קרית גת החלשה.

מרמורק שהגיעה למשחק נגד אור יהודה במצב רוח מרומם, לא חשבו שכבר בדקה השמינית הם ימצאו את עצמם בפיגור לאחר שישראל דמקה מצא את הרשת בנגיחה לשער.

במחצית השנייה היה נראה שהמשחק הולך לטמיון עבור מרמורק, שהיה סטטי ברובו. אך דווקא בדקות הסיום מרמורק ניצלה את העייפות של שחקני אור יהודה ובדקה ה-83, אביאל אפנג’ר הצליח להכניע את ההגנה המקומית, כששלוש דקות בלבד אחר כך סתיו נסיקובסקי קבע מהפך גדול וניצחון חשוב עבור האדומים.

במשחקה של מכבי יבנה נגד מכבי קרית גת דווקא הכל היה לפי הספר, היבנאים מלאי הכוכבים רצו להתאושש מההפסד במחזור הראשון נגד מרמורק, הגיעו למשחק בידיעה שרק ניצחון ילקח בחשבון. וכבר בדקה ה-28, מור שקד עשה את המוטל עליו וכבש את שער הניצחון בהתמודדות.

ולגבי שעריים?, הסיפור אחר לגמרי, שוב הפסד הפעם מול מכבי הרצליה (2:0), כאשר בדקה ה-22 נכבש השער הראשון, ובדקה ה-89 המארחים סגרו את הסיפור.

אין ספק ששעריים צריכים לעשות חושבים אם הם רוצים לסיים את העונה בצורה טובה, אמנם זה רק תחילת הליגה, אך שחקני שעריים נראים כבויים ברוב שלבי המשחק ואינם מוצאים את הרשת כפי שמצופה מהם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן