news08.net/ads.txt

נתוני הבגרות כאן: רחובות רושמת עלייה באחוזי הזכאות לבגרות

רחובות ממשיכה להצטיין בחינוך: משרד החינוך קבע כי החינוך ברחובות הוא הטוב בישראל והעניק לעיר את פרס החינוך הארצי. נתוני הזכאות לבגרות ברחובות ממשיכים להציג מגמת עלייה עקבית ויציבה של נתוני הזכאות לבגרות ברחובות.

בשנת תש”פ נתון הזכאות לבגרות הגיע לשיא ועומד על 87.7% ללא החינוך המיוחד ו-85.8% עם תלמידי החינוך המיוחד.  אחוז התלמידים הזכאים לבגרות מצטיינת (תעודת בגרות איכותית הכוללת 5 יח”ל בכל המקצועות המשמעותיים ומאפשרת קבלה ללא ציון פסיכומטרי למוסדות השכלה גבוהה) עלה גם הוא ועומד היום על 14.8%, עלייה של כ-1.4% לעומת נתוני השנה שעברה.

תלמידות ותלמידי העיר רחובות שומרים על רמה גבוהה בלימודי המתמטיקה ו-23.8% מתוכם ניגשו לבגרות ברמת 5 יחידות מתמטיקה. 55.6% מכלל התלמידים בעיר ניגשו לבגרות ברמת 5 יחידות אנגלית, נתון המעיד כי למעלה ממחצית מהתלמידים למדו אנגלית ברמה המקסימלית.

לצד נתוני העלייה בזכאות לבגרות, רחובות רושמת ירידה בנתון משמעותי אחר והוא נתון הנשירה מבתי הספר. בשנים האחרונות נתון זה ממשיך להצטמצם, כך שלפני שנתיים נתון הנשירה היה 1.40% ואילו השנה הנתון עומד על כ-0.50% בלבד.

בנוסף לנתוני הזכאות לבגרות התפרסמו נתוני הגיוס לצה”ל בקרב בנים ובנות תושבי רחובות. אחוז גיוס הבנים עומד על 79.1% נתון המציג עלייה של כ-1.4%. אחוז גיוס הבנות עומד על 61.8%,  ובכך נרשמה עלייה של 3.5% בקרב מתגייסות לצה”ל תושבות רחובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן