news08.net/ads.txt

סטודנטים ברחובות? קרן אמה גילברט מעניקה לכם מלגות – אלו התנאים

קרן אמה גילברט שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה”תאומה” של רחובות באמצעות שותפות “ביחד” של הסוכנות היהודית. במסגרת השותפות מתקיימים פרויקטים משותפים רבים בעיר בתחום החינוך, הקהילה והאמנות.

 

לפני כשלוש שנים, החליטו בפדרצייה היהודית במיניאפוליס לקיים שיתוף פעולה נוסף עם השותפות ברחובות, ולהעניק מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר. בין הקריטריונים: תושבי רחובות (ניתן להציג חוזה שכירות) וסטודנטים לתואר ראשון (החל מהשנה השנייה) או לתואר שני.

במסגרת תהליך קבלת המלגה, נדרשים המתמודדים לכתוב נייר עמדה על יחסי ישראל עם יהדות התפוצות.
המועמדים שיזכו במלגה ישתתפו בתוכנית לימודים בת 10 מפגשים, שגובשה ושתועבר בשיתוף מרכז הצעירים העירוני “הפלטפורמה” ומרכז הגישור העירוני.

ראש העיר, רחמים מלול: “השותפות של רחובות עם הקהילה היהודית במיניאפוליס היא בעלת חשיבות ערכית גדולה מאוד עבורנו, בשל השמירה על קשר עם אחינו שבתפוצות. תושבי רחובות נהנים מפרויקטים רבים במסגרת זו, ואחד מהם הוא סיוע במילגות לסטודנטים תושבי העיר, עם משמעות מיוחדת בצידן”.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, המוביל את שותפות רחובות-מיניאפוליס: “השותפות פועלת לקידום החינוך בעיר במגוון דרכים. גם השנה נחלק עשר מילגות במקום שש בלבד . אנו מקווים שסטודנטים רבים לתואר ראשון ושני יגישו מועמדות וייחשפו למטרה החשובה העומדת מאחוריה – חיזוק היחסים עם יהדות התפוצות”.

ניתן להגיש מועמדות בקישור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן