news08.net/ads.txt

סיגל מלכה מתמודדת ליו”ר סניף אילת הסתדרות המורים: “בכוונתי להוביל בנחישות ועם הרבה אהבה”

אשת החינוך סיגל מלכה תתמודד ב-1.6 לתפקיד יו”ר סניף אילת, מטעם סיעת אמ”י בראשות מזכל”ית הסתדרות המורים, יפה בן דויד. מלכה בת ה-52, נשואה לרון ואמא לליאור, שגיב ויהלי. מזה 29 שנים הינה חלק ממערכת החינוך בתפקידים שונים – מורה, מחנכת, חברת צוות ניהול, רכזת וסגנית מנהלת.

“אחרי כ-30 שנים במערכת בהם מילאתי תפקידים רבים, אני מרגישה שיש מי ששם אותנו בראש סדר העדיפויות, נלחם עבורנו ונאבק בשבילנו ובשמנו”, כתבה בפוסט שפרסמה ברשת. “את העשייה הזאת, אני רוצה ליישם בכל הכוח בעיר שלי, בבית שלי – אילת. ב-1.6 יתקיימו בחירות להסתדרות המורים. אני גאה ומתרגשת להכריז על מועמדותי ליו”ר סניף אילת מטעם סיעת אמ”י.
יש לי אמון מלא במנהיגות האמיצה של יפה בן דויד וביכולתה לקדם את אנשי החינוך בכלל, ובאילת בפרט. בכוונתי להוביל את הסניף בנחישות ועם הרבה אהבה. לתת לצוותים החינוכיים מענה מקצועי, לקדם ולהעצים אותם. להצמיח מנהיגות מקומית איכותית ולספק לעובדי ההוראה והגמלאים תכניות העשרה וליווי בכל תחומי העשייה. נעשה זאת יחד ביושרה, שקיפות ודיאלוג פתוח ושוטף”.

בשבוע שעבר ביקרה יפה בן דויד באילת וחיזקה את המועמדת מטעם הסיעה. “בכל ביקור הנוף שונה, הכיתות אחרות אבל דבר אחד נשאר זהה – האהבה הענקית של המורים לתלמידים, תחושת המסירות והמחויבות לחינוך איכותי, משמעותי ופורץ דרך. יחד עם יו”ר אמ”י באילת, סיגל מלכה ביקרתי בבתי ספר בעיר בהם “הרי אילת”, “ים סוף”, “גלים” ו”מצפה ים”. שמחתי לפגוש בצוותים, לשמוע מהם על עבודתם ולשוחח איתם על המטרות העתידיות שלנו. לסיגל ידע מקצועי עשיר, ניסיון מוכח ורצון אמיתי להיטיב עם עובדי ההוראה והגמלאים. אני סמוכה ובטוחה שהיא תוביל את הסניף בנחישות וברגישות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן