news08.net/ads.txt

עיריית נס ציונה: “אירעו מספר אירועים חמורים במחלקת גני הילדים”

עיריית נס ציונה מסרו היום (חמישי) להורים כי לאחרונה: “אירעו מספר אירועים חמורים במחלקת גני הילדים על רקע השיבוצים לגני הילדים בשנת הלימודים הבאה”. בעירייה ציינו כי שיבוץ לגני הילדים מתבצע באופן מקצועי ותוך בחינת מכלול שיקולים. “אנחנו קשובים להורים ולבקשות אישיות, ואף קיימנו שיחות ומפגשים אישיים עם כל מי שהגיש ערעור וביקש זאת. עם זאת ישנם שיקולי מערכת מקצועיים ואילוצים לפיהם אנו פועלים. לאחר קבלת מענה על ערעור, התשובה הינה סופית ולא ניתנת לשינוי”, נכתב. לדבריהם, העירייה נתקלה באלימות פיזית ומילולית כלפי עובדות מחלקת גני הילדים: “אנו מבינים את רגישות הנושא והאמוציות שהוא עלול לעורר אך לא נסבול התנהגות אלימה מילולית או פיזית.
נבקש להדגיש כי במקרי אלימות ואיומים מילוליים או פיזיים אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו כלפי הורים הנוקטים בדרך אלימה, כולל פנייה למשטרה ודרישה להגנה חוקית על צוות המחלקה. פניות שנקבל בדרך אלימה לא יטופלו ולא יענו על ידי מחלקת גני הילדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן