news08.net/ads.txt

עיריית קרית גת עותרת לבג”צ בעניין הוועדה הגאוגרפית

עיריית קריית גת מבקשת מכבוד שר הפנים לפעול על פי חוק וליתן החלטה בדחיפות המרבית בעניין אימוץ מסקנותיה המקצועיות של הועדה הגיאוגרפית הממשלתית אשר קבעה כי על עיריית קריית גת להפסיק לסבסד את המועצות האזוריות באמצעות העברת הכנסותיה מפארק התעשייה.

הוועדה הממשלתית המקצועית קבעה כבר לפני 9 חודשים כי יש להפסיק את העוול הנוראי הזה כלפי תושבי העיר קריית גת. שר הפנים היה אמור על פי חוק לקבל החלטה תוך 30 יום מיום הגשת הדו”ח הרשמי של הוועדה ולא עשה כן לאחר שככל הנראה קיבל חוות דעת שגויה מבחינה משפטית מוסרית וציבורית הטוענת שבתקופת ממשלת מעבר אין הוא יכול לאמץ את מסקנות הוועדה. עיריית קריית גת מאמינה שבית המשפט העליון יאפשר לשר הפנים לזכות ולתקן את העוול ההיסטורי שנגרם לתושבי העיר קריית גת ואשר גרע מקופתה כ 400 מיליון ש”ח מאז 1996 ועד היום.

ויודגש מסקנותיה הרשמיות והמקצועיות של הוועדה הגיאוגרפית נתקבלו לאחר ששקלה באופן מקצועי את כל הטענות ואת כל העובדות של כל הצדדים המעורבים. עיריית קריית גת מבקשת להזכיר כי הוועדה הגיאוגרפית הוקמה בעקבות עתירתה הקודמת לבגץ של עיריית קריית גת כבר בשנת 2015. שנתיים ימים לקח להקים את הועדה ועוד שנתיים ימים להגיש את מסקנותיה. ועכשיו כמעט שנה לאמץ את מסקנותיה. עיכוב זה בלבד גרם לעיריית קריית גת להפסיד כ-100 מיליון ש”ח.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן