news08.net/ads.txt

על אף החלטת משרד החינוך: בתי הספר ברמלה ילמדו 6 ימים בשבוע

ברמלה הודיעו היום (חמישי) כי בכוונתם להמשיך ללמד בבתי הספר 6 ימים בשבוע וזאת על רקע החלטת שרת החינוך עם הסתדרות המורים, ארגון המורים והאוצר לאפשר לכל בית ספר יסודי לעבור לחמישה ימי לימוד בשבוע.

כזכור, לאחר דיונים של שרת החינוך עם הסתדרות המורים, ארגון המורים והאוצר, הוסכם על שינוי שבוע הלימודים בשנת תשפ”ב לבתי הספר שיבחרו בכך. על כן, יוכלו בתי ספר העל יסודיים לקצר את שבוע הלימודים שלהם ולעבור לחמישה ימי לימוד בשבוע. כיום, כשליש מבתי הספר העל יסודיים במערכת החינוך לומדים במתכונת זו. המהלך החדש יאפשר ליתר חטיבות הביניים והחטיבות העליונות, אשר לומדות כיום במתכונת של שישה ימי לימוד בשבוע, להצטרף לקיצור שבוע הלימודים. זאת ועוד, במסגרת הדיונים שקיימו שרת החינוך והממונה על השכר באוצר, הוסכם כי בית ספר על יסודי, אשר יבחר להצטרף למהלך בתשפ”ב – יוכלו עובדי ההוראה שלו לבצע את מחצית שעות השהייה שלהם גם מהבית. מדובר ב-5 שעות שהייה או שעות תומכי הוראה, שתאפשרנה להם לבדוק מבחנים ולהכין מערכי שיעור.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, מסר: “כידוע לכם מערכת החינוך בעיר נמצאת בראש סדר החשיבות, ואני רואה בה מערכת המספקת מענים ייחודיים להיבטים רגשיים חברתיים ולימודיים. לכן, החלטתי שבשנת הלימודים תשפ״ב נמשיך ללמד שישה ימים בשבוע בבתי הספר העל יסודיים, הנחיתי על כך את מנהלי בתי הספר בעיר. זאת, כדי להמשיך להעניק לילדי העיר חינוך מיטבי ומקסימלי -ברוב ימות השבוע”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן