news08.net/ads.txt

“עם הפנים קדימה”- נציגי משרד הפנים בביקור בגדרה ואיתם התשבוחות הרבות

“גדרה עשתה דרך לא שגרתית בתקציב, בניהול, בחינוך ובאיכות חיי התושבים. אנו במשרד צופים במהלכים ומאושרים ממצבה של גדרה”. כך אמרו נציגי משרד הפנים בסיור עבודה מקצועי במעמד מנהל המחוז  מטעם משרד הפנים שהתקיים בגדרה.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אירח בחמישי הקודם את מנהל המחוז מטעם משרד הפנים, יונתן בר סימן טוב, את מנהלת תחום שלטון מקומי במשרד הפנים קארין לוי יחד עם הצוות המוביל הכולל את אנשי הכספים, התכנון ותפעול של המשרד. 

אנשי משרד הפנים קיבלו פרטים אודות התכנון להקמת הקאנטרי בגדרה, שיהווה מרכז חדשני לנופש, פנאי וספורט ולתכנית להקמת בית התרבות בגדרה, שירכז את כלל פעילויות התרבות הענפות. הם קיבלו פרטים על חלקו הראשון של אזור התעשייה הדרומי החדש, שיצא לשיווק ויהיה מנוף צמיחה כלכלי ותעסוקתי למושבה ותושבי הסביבה.

אנשי המשרד קיבלו פרטים גם על תכנית ההתרחבות של המושבה: הקמת השכונה החדשה “גולדה” במזרח גדרה, שצפויה למנות כ- 1,500 בתי אב, כ- 6,000 תושבים. נכון לימים אלה מתבצעות עבודות בשלב א’ המונות כ- 1,200 בתי אב על ידי מספר קבלנים שזכו במכרז מחיר למשתכן. ציון-דרך נוסף נרשם כאשר לפני כחודש קיים ראש המועצה טקס חגיגי להנחת אבן-הפינה והטמנת המגילה להקמת 750 יחידות דיור במתחם 584, אשר ייבנו בשיטת בנה ביתך.

 מנהל המחוז וצוותו התרשמו לטובה מהמהפך החיובי שעברה גדרה הן בפן הניהולי, הן בפן התקציבי והן בפיתוח המושבה, אשר ממשיכה להוביל באיכות חיים. במשרד הפנים שיבחו את ראש המועצה מאחר וטרם כניסתו של גמליאל לתפקיד, תמונת המצב התקציבית והניהולית הייתה לקויה ומאתגרת, כך לדברי מנהלת הקשר מטעם המשרד אשר הוסיפה כי בהנהגתו של גמליאל, “גדרה עשתה דרך לא שגרתית בתקציב, בניהול, בחינוך ובאיכות חיי התושבים. אנו במשרד צופים במהלכים ומאושרים ממצבה של גדרה”. זה המקום להדגיש כי גם השנה, כמו בכל שנות העשור החולף, זכתה המועצה המקומית גדרה בפרס ניהול תקין מטעם משרד הפנים. לאחרונה גם אושר התקציב לשנת 2019 ועומד על כ-166 מיליון שקלים.

עוד במסגרת הביקור, התקיימה היערכות לקראת אתגרי השנים הקרובות. הוחלט על בניית תכנית כלכלית בשיתוף פעולה מלא בין המועצה המקומית גדרה למשרד הפנים לחמש השנים הבאות לתכנון צמיחת המושבה תוך מתן מענה מיטבי. לפיכך, יוקם צוות עבודה משותף אשר יגיש תכנית עבודה לחמש השנים הבאות. התכנית תיקח בחשבון את צמיחתה של גדרה תוך שילוב שטחי מסחר ותעשייה, תשתיות והמשך מתן שירותי חינוך, תרבות, ספורט ופנאי ברמה הגבוהה ביותר.

ראש המועצה יואל גמליאל סיכם את פגישת העבודה המוצלחת ואמר:

“גדרה עברה מהפך מהותי בשנים האחרונות וצמחה להיות יישוב מוביל באיכות חיים. ביקורו החשוב של מנהל המחוז מטעם משרד הפנים, הניב תכנית פעולה כלכלית שתשרת את גדרה בחמש השנים הקרובות. זוהי בשורה משמעותית שתבטיח את המשך צמיחתה של גדרה בצורה מיטבית”. 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן