news08.net/ads.txt

עסקים בגדרה: ”הדרך שבה המדינה מתמודדת עם העסקים הקטנים היא הרסנית”

במרכז לב גדרה ברחוב האירוס 1 נמצא ”המטבח של ידין”, עסק בין שנה ועשרה חודשים שנאלץ לספוג מכה כלכלית קשה בימי הקורונה. הבעלים סיפר: “הקושי הגדול ביותר הוא ליצר נפח עבודה שתצליח להשאיר את העסק ריווחי בימים אלו, מעט מאוד הכנסות בזמן וההוצאות רק מתווספות. בתחום המזון בנקים לא נותנים אשראי כלל, כך שתנאי התשלום שאתה מצליח לבנות מול הספקים שלך הם האשראי שלך – שוטף פלוס 30 או 60, כך שלשלם לספקים, שכירות והוצאות קבועות ומשכורות לעובדים אני עדיין ממשיך לשלם כרגיל ללא הכנסות”.

איך הם קיבלו את זה?
“העובדים, די בחוסר ברירה, הבינו את המצב ואת נפח המשרה שלהם שלאט לאט הולכת ומצטמצמת וקיבלו בהבנה. ההשלכות הן חובות שנצברים. אנחנו מנסים להרכיב אופקים על ידי זה שבנינו מערך טייק אווי ותפריטים יעודיים ותואמים למצב הסגר. בנוסף התחלנו במערך משלוחים גדול בהרבה ממה שעבדו עד היום כמעט פי שלוש בגודלו – מאשקלון לירושלים ואפילו ת”א וגוש דן”.

ויש לקוחות?
“אנו משתפים את הלקוחות במצב הבעייתי יחד עם הבנה מלאה שללקוח אין את אותם אמצעים וכמובן שגם הוא הצטמצם בהכנסותיו – אנו נותנים שירות מותאם, נקי סטרילי ומבודד ממגע השליח. אני מקווה שהתקופה הזו לא תמשך זמן רב, מהסיבה שהדרך שבה המדינה מתמודדת עם העסקים הקטנים היא הרסנית ולא יעילה לטווח הרחוק. העסקים הקטנים לא ישרדו את זה לבד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן