news08.net/ads.txt

עצומה בקרית גת: דרישה להחזר תשלום עבור חוגים שלא התקיימו בצהרוני ניצנים

בלשון העצומה שפתחו הורי קרית גת, נכתב כי בעקבות מגפת הקורונה קיים איסור הכנסת מפעילים חיצוניים לגני ילדים באופן גורף. נציגי הועד העירוני פנו מס’ פעמים בשם הורי העיר קרית גת בבקשה לקבל החזר יחסי מתשלומי הצהרון החודשיים (585 ש”ח) עבור החוגים שאינם מתקיימים. בפניהם נאמר שאין אפשרות להחזר כספי שכן, משרד החינוך אישר העשרת הצהרונים בציוד יצירה נוסף על חשבון כספי החוגים. בהתאם לזו, ההורים דורשים החזר/זיכוי כספי לכל ילדי העיר במסגרת צהרון ניצנים החל מחודש ינואר 2021.

כאמור, לאחר שוועדי הגנים בדקו לעומק את המצב בגני העיר ונוכחו לדעת שהרבה מהגנים לא קיבלו כלל תגבור של ציוד יצירה והמשיכו לעלות קולות מצד ההורים שמעוניינים בהחזר כספי במקום תוספת חומרי יצירה, נציגי הועד העירוני פנו שוב בבקשה לקבלת החזר אך קיבלו את אותן התשובות . לאחרונה נחשף מכתב של משרד החינוך המחייב רשויות אשר לא סיפקו חוגים בגלל הקורונה לקבל את אישור ההורים לנתב את הכסף לטובת צרכים אחרים כגון חומרי יצירה.

בלשון העצומה נכתב: “לאחר חשיפת מכתב זה פנו ההורים ליו”ר ועד עירוני – הדר אביטן לקבל הסברים והיא טענה שחתמה על כך בוועדת היגוי כך שלהחלטה יש תוקף והינה קבילה. יש לציין ההסכמה מצד הדר התבצעה ללא ידיעה של נציגי הועד העירוני, ללא דיון והעלאה להצבעה מול נציגי ההורים, אנו דרשנו לדעת לאן כספי החוגים מנותבים שכן מדובר על 30 ש”ח בחודש לכל ילד, סכום אשר יכול להסתכם ב 750 ש”ח בחודש לגן ממוצע עם 25 ילדי צהרון, בסיכום שנתי 9,000 ש”ח בשנה אבזור גן בחומרי יצירה. טרם קיבלנו הסברים וקבלות למרות שפנינו גם למרכז מריאן.  אי לכך ובהתאם לזו, אנו דורשים החזר/ זיכוי  כספי לכל ילדי העיר במסגרת צהרון ניצנים החל מחודש ינואר 2021”.

הצטרפות לעצומה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן