news08.net/ads.txt

עצומה חדשה באילת: סוגרים את תאגיד המים ‘עין נטפים’; “פראיירים היינו – מטומטמים אנחנו לא”

עצומה חדשה קוראת לאילתים להצטרף ולהצביע כנגד תאגיד המים המקומי. “די נמאס!! מי מאתנו לא קיבל חשבון מים מופרך ומוגזם? כל חודשיים תושבים מקבלים חשבונות הזויים בלי יכולת אמיתית להגיב ואם לא ישולם החשבון התאגיד ממהר לערב עורך דין. מאות תושבי אילת נמצאים בהליכים של הוצאה לפועל, מוגבלים ומעוקלים בגלל תאגיד המים לאחר שהתייאשו מלשלם סכומים הזויים”, נכתב בעצומה.

“איך הגיוני שמשפחות מקבלות חשבון מים שמורכב משני חשבונות 1.צריכה פרטית 2.צריכה משותפת כשהצריכה המשותפת היא כמעט בכל בניין בעיר פי שניים ושלושה מהצריכה הפרטית… אם צרכתם 200 שקל מים תשלמו עוד כ400 על “צריכה משותפת” ומה שמדהים זה שכל התושבים מקבלים את אותם תשובות…”תבדקו נזילה”. פראיירים היינו – מטומטמים אנחנו לא!!! 400 שקל “זילה” כפול כ40 דיירים בבניין…זה כמות מים שהייתה מציפה את כל השכונה…תעשו כפול כמה חודשים ותבינו שהעיר אילת על פי כמות “הנזילות” צריכה להיות כמו ונציה….עיר על מים.

“לאחר שפנו אלינו הרבה תושבים עם אותם סיפורים, ניצולי שואה וקשישים, אמהות חד הוריות, משפחות במצוקה ותושבים זועמים  – החלטנו להקים קבוצה ‘אילתים למען אילת’ ולהתחיל להילחם בשחיתות ובשקר הזה. העצומה תודפס ותוגש לראש העיר ולכל חברי המועצה וחברי הכנסת של מדינת ישראל. מחזירים את אילת לאילתים”.

לעצומה לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן