news08.net/ads.txt

פורים במהדורה מיוחדת בגדרה: ראיון עם כוכב הרדיו ירון אשבל שיגיע למסיבת פורים נוצצת

תושבי גדרה והסביבה מוזמנים למסיבת פורים הכי חמה וצבעונית בסביבה. את המוסיקה ינגן השדרן וכוכב הרדיו של תחנת רדיוס 100 FM ירון אשבל, המוכר לנו מתכניתו הוותיקה “מנהרת הזמן”, שעיקרה מוסיקה משנות ה-80′. התכנית הפכה לליין של מסיבות שמחות ובפורים 2020 ההפקה המושקעת, כולל הצוות, מגיעים היישר לגדרה למהדורה מיוחדת.

אז זה הזמן לשריין מקום, להתארגן על תחפושת שווה, לדאוג לבייביסיטר לילדים, להתאמן בריקוד לקראת האירוע המוגזם של השנה כולל תחרות תחפושות נושאת פרסים אוכל ושתייה והפקה מושקעת וחגיגית. את האירוע מפיק זיו דאלי. תפסנו את ירון אשבל, באמצע ההכנות לחגיגה הגדולה לשיחה קצרה.

ירון אשבל, האם זהו ביקורך הראשון בגדרה?

“זו לא פעם ראשונה שאני מבקר בגדרה אבל בהחלט פעם ראשונה שאני אקיים בה מסיבת פורים חגיגית ונוצצת. האמת, אני מתרגש וכיף לי שמזמינים אותי מחוץ לתל אביב. בדרך כלל ‘עולים אלי לרגל’ וכשמזמינים אותי מעיר אחרת, זה תמיד מרגש מחדש. עכשיו אכתוב ‘ירון עשה את גדרה'”.

אתה יודע שהמושבה חוגגת 135 שנה?

“ואאוו..! אז בכלל כבוד גדול”. 

איזה הפתעות וגימיקים מחכים למי שיגיע למסיבת פורים ?

“קודם כל המוסיקה שייחודית רק לנו, המוסיקה שהולכת איתי ומלווה איתי ומזוהה איתי בארץ ובעולם ובפורים החיבור משום מה מאוד מאוד טוב, שנות ה-80 וה-90. זו מוסיקה נפלאה ונהדרת שעושה שמח וזה מהות החג. נקיים גם תחרות תחפושות כי הכי כיף להשוויץ בתחפושות. יהיה גם אוכל ושתיה והכל במקום אחד בלי לחפש מאנציז’ במקום אחר…”.

מה הטיפ שלך לקראת תחרות התחפושות ?

“התחפושת חייבת להיות מקורית, אפילו בסגנון עשה זאת בעצמך. ללבוש תחפושת מוכנה זה הכי מוריד את הסיכוי לזכות בתחרות. אז מה כן אפשר? תלבושת מיוחדת ממחסן תלבושות יכול להיות, או אם צריך לאסוף פריטים שונים כולל להשכיר – זו התשובה. והגיע הזמן שאחרי 135 שנה אערוך מסיבה בגדרה”.

עם מי אתה מגיע ? 

“עם הצוות של המסיבות בתל אביב ואעשה ספיישל- מהדורה מיוחדת בגדרה”.

למה אתה מתחפש?

“לא מגלה. תבואו, תראו ! זו תהיה מסיבה של הלייף שכולם ידברו עליה עוד הרבה מאוד זמן”

האירוע יתקיים ביום שני 9.3.2020 בשעה 21:30 באולם ספורט בתיכון רמון, מנחם בגין 52. כרטיס לתושב גדרה- 150 ₪.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן