news08.net/ads.txt

פסטיבל הפסלים יימשך גם הערב? הערכת מצב תיערך במהלך הבוקר בהשתתפות ראש העיר ומפקד התחנה

במשך חודשים ארוכים עמלו אנשים רבים על הפסטיבל היוקרתי של רחובות, ובעיקר לכבוד קיומו זו השנה העשירית. אתמול, ביומו הראשון של הפסטיבל, מתוך שלושה ימים ולמרות ההפגנות, הגיעו עשרות אלפים לצפות במופע הכי שווה בישראל הנערך ברחוב יעקב.

אלא שהאירועים הקשים שהתרחשו אמש בצמתים השונים בעיר ואף במרכז העיר בסמוך לתחנת המשטרה לא הותירו צל של ספק כי מתנהלת מלחמה של ממש בתוך העיר. מצד אחד – המפגינים, בהם ישראלים יוצאי העדה האתיופית במחאה נגד שיטור יתר, אפליה וגזענות המופגנים כלפיהם, לטענתם – ולצדם מפגינים אחרים אשר מצדדים בהם ומבקשים שוויון זכויות במדינה דמוקרטית.

בהמשך הערב והלילה, הפכה המחאה לברוטלית במיוחד כאשר הוצתו צמיגים, מכוניות נגררו, זגוגיות נשברו, רמזורים ניזוקו וכן נגרם נזק רב לרכוש ציבורי ברחבי העיר. מאידך, שוטרי תחנת רחובות השיבו ברימוני עשן ופיצוצים נשמעו לכל עבר.

ידוע כי ראש העיר רחמים מלול אינו מוכן לעבור על אירועים מסוג אלה בשתיקה וכחלק מהרצון להעניק ביטחון לאזרחים יקיים הערכת מצב עם מפקד התחנה לקראת היום השני של הפסטיבל, שאמור להיערך היום בין השעות 18:00-22:00. ההנחה היא כי הפסטיבל יתקיים כמתוכנן שכן לאף אחד מהמפגינים אין את הרצון להפר את השקט והשלווה ברחובות העיר, או לפגוע במי מהתושבים בזדון.

הלילה: פצוע במצב בינוני מיידוי האבנים, ברחוב הרצל פינת שלום דהרי | צפו בסרטון מהזירה

למרות הפקקים והמחאות: עשרות אלפים בפסטיבל הפסלים העשירי של רחובות; רחמים מלול: "אנו מסכמים את הערב בהצלחה גדולה"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן