news08.net/ads.txt

פרויקט הבניה בגן יבנה: פארק בן 80 דונם, 23 בניינים בני 5 קומות; “הבסיס לקליטת משפחות צעירות במסגרת מחיר למשתכן”

משבר הקורונה בישראל גרם לזעזוע גדול במשק. הסגר גרם לעסקים רבים להיסגר, להיקלע לקשיים ולהאטת תכניות בשוק נדל”ן. למרות שבימים אלה הוקמה ממשלת אחדות, עדיין לא ידוע מה יהיה התקציב לשנה הקרובה והחשש הוא שתכניות רבות, ביניהן “מחיר למשתכן”, יבוטלו בשל סדרי עדיפויות של הממשלה לאגום תקציבים.

גם זוגות צעירים ומשפרי דיור בישראל נאלצו לדחות מעט את תכניותיהם בשל המשבר. החזרה לשגרה תלווה בהדרגה בהוצאות כספיות אדירת מצד המדינה ולכן, בחברת “אסיה סיירוס” מעריכים כי התכנית מחיר למשתכן עתידה להתבטל. למרות זאת, על אף המשבר, החברה ממשיכה במאמצים לקדם את פרויקט הדגל שלה- בגן יבנה מערב, שנמצא בתהליכים מתקדמים.

הפרויקט ממוקם בשכונת גן יבנה מערב, העוברת פיתוח אינטנסיבי, כולל פארק בן 80 דונם, סלילת כביש המוביל לשכונה וממנה, בניית מבני חינוך וציבור, הרחבת אזור התעשייה הקיים בהיקף של כ-300 דונם נוספים ועוד.

במסגרת התכנית יוקמו 23 בניינים בני חמש קומות, כאשר תמהיל הדירות המוצעות כולל דירות בנות 3-5 חדרים, כולל מרפסת, חנייה ולחלקן יש מחסן. בפרויקט גם דירות מיוחדות, דירות גן ופנטהאוזים. לכל הבניינים בפרויקט חניון תת קרקעי. בשלב ראשון ישווקו 225 יח”ד במסגרת מחיר למשתכן, כאשר להגרלה נרשמו 4,000 משפחות. שאר הדירות, משווקות לשוק החופשי במחיר החל מ 1.7 מיליון ₪.

אבי תם, מנכ”ל ובעלים של חברת אסיה סיירוס: “הקמת הפרויקט הגדול של אסיה סיירוס בגן יבנה הוא הבסיס לקליטת משפחות צעירות במסגרת מחיר למשתכן. נכון להיום, הפרויקט נמצא בשלב אישור תוכניות בוועדה. אנחנו מאמינים ומעריכים כי חודש לאחר סיום משבר הקורונה, או חזרת הועדה לעבודה, נראה את הטרקטורים הראשונים עולים על הקרקע. להערכתנו בחברה, המדינה לא תמהר לאשר תכניות דומות בעתיד, בשל המשבר וזו ההזדמנות לממש את הזכאות לרכישת דירת החלומות. אנו מחויבים, מצידנו, להוביל אותו ולהוציאו לפועל על הצד הטוב ביותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן