news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: גן יבנה תסבסד את מחירי הצהרונים של החופש הגדול; להלן ההחלטות הנוספות שהתקבלו!

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון סיים לפני דקות אחדות דיון עם מנהל המתנ”ס והגזבר במטרה לסייע  להורי גן יבנה בהפחתת התשלומים על קייטנות הצהרונים. אהרון ציין כי לאור הנתונים שהוצגו בפניו, החליט על סבסוד קייטנות הצהרונים של החופש הגדול במאות שקלים והוסיף: “קיבלתי החלטות נוספות למען רווחת ההורים”.
כחלק מהפגישה סוכם כי יוזילו את מחירי קייטנות הצהרונים של החופש הגדול במאות שקלים לכל ילד, יאריכו את הקייטנות בחצי שעה נוספת למען ההורים (עד 16:30 במקום 16:00). הוחלט שמעבר לכך, תינתן גם הנחה נוספת של 5% על כל הרשמה של אח נוסף.
אהרון אמר כי קבלת ההחלטה לא הייתה פשוטה, וזאת בשל העובדה שגן יבנה נמצאת באשכול סוציואקונומי 7 (אשכול גבוה מאד על פי משרד הפנים), “לא קיבלנו תקציבים נוספים ממשרד הפנים כמו ערים אחרות סמוכות אלינו שנמצאות באשכול סוציואקונומי נמוך מאיתנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן