news08.net/ads.txt

פרס פעיל מצטיין מחוזי הוענק בטקס אישי ומרגש ליאיר צברי מתיכון “המר” ברחובות

פרס פעיל מצטיין מחוזי הוענק בטקס אישי ומרגש ליאיר צברי מתיכון אמי”ת ע”ש ‘המר’ ברחובות, על פועלו לטובת הקהילה. אות הפעיל המצטיין הוא הזכות לראות בכל שנה את ארץ ישראל היפה במלוא הדרה! בכל שנה זוכים להיבחר נציגי בני נוער מ-57 הרשויות השייכות למשרד חינוך מחוז מרכז, לאחר שעמדו בקריטריון של התנדבות במשך שלוש שנים לפחות בשני תחומים או יותר כמו למשל: חינוך והדרכה, חירום והצלה, פעילות חברתית, תרומה לקהילה ועוד, ואשר קיבלו את המלצת גורמי החינוך והמקומות בהם התנדבו ונמצאו ראויים מבין מאות מועמדים ברמת הרשות והמחוז.

נושא ההתנדבות מובל על ידי מינהל חברה ונוער במחוז במסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות גם יחד, ומהווה ערך חינוכי ולאומי ממדרגה ראשונה, מתוך אמונה ביצירת חברה טובה, חומלת ואיכותית יותר אשר דואגת לחוליות החלשות שבה.
השנה, בשל מגבלות הקורונה, לא ניתן היה לקיים את הטקס רב המשתתפים הנהוג בכל שנה, אך בשל חשיבות הנושא והערכה הרבה לה ראויים בני הנוער שנבחרו, הוחלט לקיים בכל רשות טקס אישי עבור כל זוכה, בו יקבל את אות הפעיל המצטיין לשנת תשפ”א.

יאיר צברי תלמיד כיתה י”ב לומד בביה”ס ‘המר’ ברחובות, הוא הזוכה המאושר באות הפעיל המצטיין. בטקס שהתקיים בבית המועצה, העניק מר חובב צברי – ראש המועצה, יחד עם הגב’ ויקי ניצן ראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך מחוז מרכז את התעודה והמגן כאות תודה על פועלו. יוסי מסטאי מפקח מינהל חברה ונוער בקרית עקרון הקריא בהתרגשות את הנימוקים להענקת האות. הגיעו לכבד את יאיר ולהשתתף בטקס: רינת דור- מנכ”לית המועצה, שירן חורי- מנהלת מחלקת נוער, רביד צברי- רכז נוער, לינור מנשרי- רכזת נוער, יצחק קבדה- רכז הכנה לשירות משמעותי, ש”ש קומונת “אחרי” , מבית ספר אמי”ת ‘המר’ הגיעו הרב אבי שיש מנהל ביה”ס, והמחנך שך יאיר רועי פיזם. הוריו הנרגשים של יאיר זרחו מגאווה ששמעו את השבחים הרבים שהורעפו על בנם מפי כל המכובדים שהתקבצו ובאו במיוחד לטקס. מנימוקי הפרס: יאיר פעיל בתנועות הנוער של מועצת קריית עקרון, ושותף בעשייה מתמשכת ביישוב. יוזם פעילות התנדבותית ומעשירה עבור הנוער בישוב. בזמן הקורונה לקח חלק פעיל ברוב הפעילויות שהתקיימו במסגרת מחלקת הנוער, לטובת הנוער וכלל תושבי היישוב. בין היתר לקח חלק פעיל בפעולות ההסברה ביישוב על שמירת כללי משרד הבריאות בשיתוף של מחלקת הנוער ומחלקת הפיקוח היישובי., סייע באיסוף וחלוקת מזון לקשישים. בנוסף, הינו פעיל בארגון “אחרי” בישוב, ומקדם בקרב חבריו והנוער, את הערכים והמטרות של ארגון זה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן