news08.net/ads.txt

פרשת האונס באילת | חברתה של הנערה העידה, מספרם המדויק של החשודים לא ידוע

אשה

פרשת האונס באילת – 20 חוקרים לוקחים חלק בחקירת האירוע במשטרת מרחב לכיש, ולפי שעה זו, למשטרה עוד אין קצה חוט על מספרם המדויק של החשודים המעורבים לכאורה באונס. חברתה של הנערה מסרה עדות במשטרה וסיפרה על קבוצת הגברים שנאספה סביב החדר שבו שהתה הנערה. במלון הים האדום עדיין מכחישים כל קשר – אך ממצאי החקירה מעלים שהאירוע אכן התרחש שם, ואף סותרים את הטענה על תקיפה מינית נוספת נגד הנערה במלון אחר בעיר.

שני חשודים נעצרו עד כה, ומעצרם אף הוארך לאחר שנאספו ממצאים נגדם – בהם עדותה של החברה שנכחה במקום – שחיזקו את החשד. בהתאם לתיאור חברתה של הנערה כי כמה גברים נוספים היו מעורבים במקרה, במשטרה מקווים לקבוע עד הערב בכמה אנשים בדיוק מדובר – ומה חלקו של כל אחד מהם בפרשה. זאת, מתוך הנחה שכמה היו מעורבים בפועל באונס וכמה צפו בו ואולי אף תיעדו, מבלי לנקוף אצבע כדי לסייע לנערה.

עוד נבחנו בחקירה הטענות על כך שבת ה-16 עברה תקיפה מינית נוספת במלון אחר בעיר, אולם הממצאים מעידים כי האירועים התרחשו במוקד אחד. בתוך כך, חוקרים נוספים נשלחו היום לעיר הדרומית כדי לסייע לעמיתיהם שכבר נמצאים שם. נוסף על כך, התקבלה הנחיה במשטרה להגביר משמעותית את האכיפה נגד מכירת אלכוהול לקטינים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן