news08.net/ads.txt

צועדים קדימה בגדרה- בישיבת המועצה אושרו פרויקטים נוספים לרווחת התושבים

בשבוע הקודם, למרות הסערה החורפית, התכנסה מליאת המועצה לישיבת מועצה מספר 462 ולמרות הפסקת החשמל שהפתיעה, ישיבת המועצה התקיימה כמתוכנן.

במליאת המועצה אושרו תב”רים (תקציבים בלתי רגילים) להמשך יישום פרויקטים שונים במהלך שנת העבודה 2020. לפיכך, אושרו תוספת תקציב של 600 אלף שקל לעבודות חשמל במושבה: תוספת של 144 אלף ש”ח לרכישת מערכות לשעת חירום: תוספת של 284 אלף שקל להתאמת נגישות עבור מוסדות חינוך: תוספת של כ-4,400,000 מליון ש”ח לתכנון וביצוע בביה”ס לחינוך מיוחד ניצנים: תוספת של כ-100 אלף שקל לשיקום רחוב סברדלוב. בנוסף, אושר תקציב בלתי רגיל להקמת מועדון נוער ברחוב הארז בעלות של 700 אלף שקלים מקרנות הרשות. ישיבת מליאה זו עסקה גם בסגירת תב”רים (תקציבים בלתי רגילים) והחזרת יתרת התקציבים המשוריינים לקרן לעבודות פיתוח. 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “בישיבה הקודמת אישרנו את תקציב 2020. בישיבה הערב אישרנו תב”רים לטובת הפרויקטים שכבר נמצאים על הפרק. נמשיך לפעול לטובת המושבה ולרווחת התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן