news08.net/ads.txt

צפו: נרקיס משיקה אלבום חדש

צפו בביצוע לשיר ׳הכל לטובה׳ אחד מהשירים המדוברים האלבום המסקרן שבו היא חושפת את חייה באומץ.

ברגעים אלו ממש נרקיס משיקה אלבום חדש במועדון החברים סוהו האוס ביפו עם אנשי תעשייה, משפחה וחברים, וחושפת את שירי האלבום ׳ת ש ו ב ה ?׳

הזמרת נרקיס חוזרת עם אלבום חדש בו היא מכניסה אותנו עמוק לעולם הפנימי שלה מלא הקונפליקטים בין חומר לרוח, בין כמיהה לשלווה ובין שבירת מוסכמות לדרך המצופה מאישה דתיה. נרקיס היא בדיוק המקום החדש המשלב את כל העולמות.

את יצירת האמנות הזו מציגה לראשונה נרקיס חשופה שמדברת על הרצון לאהבה, על זכרונות כואבים ועל הקשר בינה לבין הבורא. הפעם לנרקיס היה חשוב לגעת בהכל מבלי להתבלבל ומבלי להסתיר את המורכבות בחייה המגוונים. יחד עם חברתה הטובה צליל קליפי, מהיוצרות המושמעות בארץ (״הולכת איתך״) הן יצרו את האלבום כשהקשר של שתיהן אפשר לאמת של נרקיס לצאת החוצה באומץ ובכנות לא מתפשרת. משם הן חברו לנדב (נאבי) אהרוני כדי שיהיה אחראי על הפקת האלבום כולו. נאבי, השם החם של המפיקים המוזיקליים בישראל (״חמישי שישי״, “לא תראה אותי בוכה”), ניגש לכל שיר בחרדת קודש והצליח ברגישות ותעוזה למצוא לו את העטיפה ההפקתית המדויקת..

את האלבום מלווים שלושה קליפים שביים איתמר לידר, שצולמו בהאנגר ענק בפולין, המציגים את יכולותיה של נרקיס כפרפורמרית ענקית ועוצמתית. הקונספט של הופעה מלפני מסך בגובה 12 מטר אך עם חלל ריק מאדם, הוא משל על האדם הקטן מול האלוקות, ועל הפרופורציות החדשות שנוצרו בעקבות המלחמה.

נרקיס: ״באלבום הזה אני עושה תשובה מול עצמי, מתוך הבנה שהדרך חשובה. אין לי ולא תהיינה לי תשובות חותכות להכל, אבל אני בשאיפה תמיד להתפתחות אישית ולהתבוננות עמוקה על החיים. ואני מאמינה שאני צועדת אותה בשביל עוד רבים כמוני״.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – רכילות וברנז’ה, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום עטיפה ותמונות יחצ: משה נחמוביץ | עיצוב עטיפת אלבום: עמרי מלכה ואביטל רחייב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן