news08.net/ads.txt

קבוצת אנדלאי קטפה את גביע ראש המועצה בטורניר הקטרגל לזכר יוסי והב ז”ל

השבוע התקיים גמר גביע ראש המועצה בגדרה. את המקום הראשון קטפה קבוצת אנדלאי שפירא. ראש המועצה יואל גמליאל: “התרגשתי לראות את קהילת גדרה משתתפת ולוקחת חלק במפעל חשוב זה לזכרו של יוסי”.

גד

ביום שני האחרון התקיים גמר גביע ראש המועצה על שם יוסי והב ז”ל. הערב נפתח במשחק הכרעה למקום השלישי אליו עלו קבוצת אריות גדרה שהובסה על ידי קבוצת הנשרים 3-0 בשערים שהבקיעו עידן יעקב, אביחי וונדמגן ונגטו וונדמגן. רגע לפני משחק הגמר, הפתיעו את חברי המועצה בנות בית”ר גדרה במשחק “עדין” בסופו ניצחו חברי המועצה.

משחק משעשע נוסף היה משחק בין נציגי משפחת והב לבין חברי המועצה. המשפחה המורחבת  גויסה אך למרות המאמצים כנראה שכישוריה אינם במגרש והם ספגו שני שערים שהובקעו על ידי לא אחר מאשר מחזיק תיק הספורט, אליאב מזגיני.

את הטקס המרכזי של הטורניר, בו הוענקו תעודות הוקרה לכל התורמים בראשם אייל רביד מנכ”ל ויקטורי, שנתן את החסות המרכזית (שנבצר ממנו להיות נוכח בשל שהות בחו”ל), פתח ראש המועצה יואל גמליאל: “יוסי והב בן המושבה, שהספורט המוטורי היה חלק בלתי נפרד ממנו, נהרג לפני ארבע וחצי שנים בתאונת אופנוע טרגית. טורניר ראש המועצה אותו מקיימת הרשות על שמו, הפך למסורת ומרגש לראות את קהילת גדרה מגיעה ולוקחת חלק פעיל בו. תודה למשפחת והב היקרה אשר ממשיכה במפעל חשוב זה למען הנצחתו של יוסי ז”ל, משפחת והב כולה אתכם לאורך כל הדרך”.

אם המשפחה, נעמי, ביקשה להודות ליואל ולאליאב על ההשקעה בטורניר והעניקה לכל אחד מהם מגן הוקרה. בני ,האח הבכור למשפחת והב, חבר ילדות של ראש המועצה, שיתף את הקהל על תולדות חייו של יוסי וציין: “אין לי ספק כי המפעל הספורטיבי והחינוכי כאן הערב מייצג את ערכי החברות והסובלנות של יוסי ואני מודה לך יואל  על הקדשת הטורניר לזכרו”.

לאחר חלוקת תעודות ההוקרה לתורמים וגביעי הערכה לשופטי הטורניר: אלי עקיבא, גדעון קרא, רחמים רחמים ודן גומברג , נשארה הפתעה מרגשת בה העניק ראש המועצה למילה, בתו של יוסי, דובי לבוש חולצת טורניר בה מוטבעת תמונתו של יוסי.

למשחק הגמר העפילו שתי קבוצות , שבלטו בכישוריהן לאורך כל הטורניר: קבוצת קריטים עם המנהל רן קריטי וקבוצת אנדלאי עם המנהל וורקה סנבטו. קבוצת אנדלאי שלטה בכדור לאורך רוב המשחק וניצחה בתוצאה 2-1 עם שני שערים של יהודה מהרט- שהוכתר על ידי ראש המועצה כמצטיין המשחק ושער של הקריטים שהובקע ע”י יעקב מקונן.

שופט המשחק היה השופט הבינלאומי, רועי רנשרייבר, שחתם את הטורניר באומרו: “הערב היה ברמה גבוהה מאוד, עם מחשבה על הפרטים הקטנים כמו לדאוג לילדים לסוכר על מקל ושתייה. הרצת המשחק הייתה גבוהה מאוד, משחקים צמודים והרבה עניין. לא סתם הקהל הגיע בהמוניו למשחקי הגמר. המשפחה התגייסה כולה לערב זה וזה היה מרגש ומכובד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן