news08.net/ads.txt

קבלו את הזוכים: מי ההורים שייצגו אתכם בהנהגות הגנים ברחובות?

ביום רביעי (20.10) בערב הסתיים הליך הבחירות השנתי לתפקיד יו”ר הנהגות גנים אזוריות של הנהגת ההורים העירונית רחובות, לשנת תשפ”ב. כבכל שנה, בחירות אלו מתקיימות במסגרת הנהגת ההורים העירונית, ולוקחים בהן חלק כלל גני העיריה בעיר, כמו גם גני החינוך המיוחד. גם השנה, כמו בשנים קודמות מעורבות הורי ילדי הגנים בבחירות הייתה מכובדת ביותר והעידה על החשיבות והצורך בייצוג הורי הגנים, בהנהגה העירונית. היו”רים האזוריים מהווים כתובת עבור הורי הגנים, בכל סוגיה או קושי שעולים.

היו”רים הנבחרים להנהגות הגנים לשנת תשפ”ב הם:

 

יו”ר גני רחובות המדע – חופית מור יוסף מגן הרדוף;


רחובות ההולנדית – נטלי רחמים מגן מעיין וגן בראשית;

יו”ר גני רחובות החדשה – אסתי אמסלם מגן ריחן;

יו”ר גני מזרח העיר (צפון ומרכז) – אריאלה בלאו מגן איריס;

יו”ר גני מערב העיר (צפון) – שירן גולדפדר מגן זית וגן רקפת;

יו”ר גני מערב העיר (מרכז) – מיטל מתוק מגן חיטה;

יו”ר גני שרונה והיובל – קארין פלטין מגן קיימות;

יו”ר גני אושיות, ההגנה ואבני חן – לאה גרשון מגן מאיה;

יו”ר גני קריית משה ורחובות הצעירה – חן קושט מגן אילנות;

יו”ר גני החינוך המיוחד – מזל לביא מגן מרווה.

 

את תוצאות הבחירות, התקנון ופרטים ליצירת קשר עם היו”רים הנבחרים ניתן למצוא באתר הבחירות של הנהגת ההורים העירונית רחובות.

במהלך השנה החולפת, פעלו נציגי ההורים בשיתוף כלל הנהגת ההורים העירונית בתחומים רבים הנוגעים לצרכים ולחיי היומיום של ילדי הגנים בעיר, ביניהם: לאחר שנים של מאבק, כל תשלומי ההורים בגנים (למעט הזנה) ייגבו השנה על-ידי עיריית רחובות ולא על-ידי חוויות, בהתאם להוראות חוזר מנכ”ל משרד החינוך. הגבייה בדרך זו תאפשר פיקוח ושקיפות בניהול הכספים למול ההורים;לבקשת ההורים נפתחה לבסוף קייטנת עולים לכיתה א’ בבתי הספר בעיר כדי לאפשר לילדים היכרות מקדימה עם ביה”ס ולהקל עליהם את המעבר; התנהל מו”מ על מחירי החוגים בגנים כך שהמחיר יהיה תואם לשירות הניתן; ההורים וועדי הגנים קיבלו במשך כל השנה מענה שוטף לפי הצורך בענייני מחסור בצוותים, תחזוקת הגנים, בעיות שעלו בצהרונים, פתיחת קייטנות, התמודדות עם אתגרי הקורונה, ניהול כספי ההזנה וכד’. הנהגת ההורים העירונית זוכה לאוזן קשבת ולשיתוף פעולה פורה עם ראש העיר רחמים מלול, מ”מ רה”ע ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן ומנהלי המחלקות.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות ויו”ר הנהגת ההורים הארצית: “שנת הלימודים החולפת היוותה אתגר משמעותי לילדים ולהורים. הנהגת ההורים העירונית הינה כתובת לכלל הורי הגנים ובתי הספר בעיר, חשוב לנו להשמיע את קולם של הילדים וההורים ואנו רואים חשיבות רבה בייצוג כלל הגילאים והמגזרים בעיר.

אנו גאים בפעילות ובעשייה של היו”רים הנבחרים בכל שנה למען ילדי והורי העיר ומברכים על שילובם המוצלח בהנהגה העירונית. אני מודה לכל אחד מהמתנדבים על הפעילות הענפה והברוכה למען הגנים באזורו ובעיר כולה ומצפה להמשך עבודה פורייה כקהילה מגובשת. אני רוצה לברך את הנציגים החדשים שמצטרפים אלינו השנה להנהגה העירונית ולנציגים הוותיקים שממשיכים ולאחל להם ולנו הצלחה רבה בשליחות שלקחו על עצמם, ולהודות לנציגים הפורשים על ההשקעה והמסירות הרבה בתקופה החולפת”.

מורן ויטוקובסקי-רייס, יו”ר גני החינוך המיוחד היוצאת: “כנציגת גני חינוך מיוחד, ההתנדבות היתה משמעותית וחשובה מאוד עבורי. להיות שם בשביל הורים בתחילת דרכם, לעיתים מיד אחרי קבלת האבחון של ילדם, הרגישה לי מאד קריטית ונחוצה. כיו”ר עסקתי בהנגשת המידע והזכויות המגיעות להורים לילדים עם צרכים מיוחדים, ארגון והקמה של ערבי הסברה יעודיים, זמינות טלפונית להורים בכל שאלה, תוך שיתוף פעולה עם המתי”א ועם מחלקת חינוך מיוחד בעירייה שהיו חלק בלתי נפרד מהתפקיד. הרגשתי שהצלחתי, יחד עם צופית גולן, יו”ר ההנהגה העירונית וחברי ההנהגה, להביא את השיח על ילדי והורי החינוך המיוחד לקדמת הבמה. עם עלייתו של בני לכיתה א’ אני מסיימת את תפקידי ומאחלת ליו”ר הנכנסת הצלחה רבה”.

חן קוטש, היו”ר הנבחר של גני קריית משה ורחובות הצעירה: “אני מודה להורים על שהביעו בי אמון ובחרו בי לייצג את גני האזור בהנהגת ההורים העירונית. במיוחד בתקופה זו חשוב לשמור ולחזק את הקשר בין הקהילה למוסדות היישוב. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לייצג אתכם בדיונים חשובים ובפורומים עירוניים על מנת לקדם, לשפר ולהשפיע על חינוך ילדינו ולקחת חלק במאמץ לקידום, שיתוף וחיזוק הקהילה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן