news08.net/ads.txt

קורע לב | מרכז רפואי הרצפלד: סופיה חוגגת יום הולדת 83 עם בנה דרך הטאבלט

הצוות הרפואי בביה”ח הגריאטרי שיקומי הרצפלד רכש 10 טאבלטים כדי לסייע למטופלים לשמור על קשר עם בני זוגם, ילדיהם, נכדיהם וניניהם, אותם לא פגשו ימים ושבועות בשל הנחיית משרד הבריאות שלא לאפשר ביקורים במוסדות הגריאטריים.

איש הצוות דואג להפעיל את הטאבלט או את שיחת הווידאו בוואטסאפ תוך שמירה על כל כללי ההיגיינה, ונמצא לצד המטופל במהלך כל השיחה שלו עם משפחתו. ההתרגשות והשמחה של המטופל שרואה את בני משפחתו משאירים את הצוותים פעורי פה ונרגשים אף הם. הדס לבקוביץ, מנהלת ריפוי בעיסוק, מסבירה כי מטרת העל בטיפול בריפוי בעיסוק הינה שיפור איכות החיים והרווחה האישית של המטופלים. “כחלק מתפיסה זו ודווקא בימים מורכבים אלו, נרתם צוות הריפוי בעיסוק לסיוע ביצירת הקשר והחיבור בין המטופלים המאושפזים במחלקות השונות ובני משפחתם היקרים להם”, היא הוסיפה. אנו מאמינים כי חיבור זה הינו חלק בלתי נפרד מהליך הטיפול השיקומי, המסייע לשיפור במצב רוחם ולמקסום תוצאות ההתערבות הטיפולית בריפוי בעיסוק.”

דורית כהן, מנהלת הסיעוד של ביה”ח: “המצב המורכב וההתמודדויות המקצועיות והאישיות אינן פשוטות אבל ההנחיה לפיה אין לאפשר ביקורים בבתי החולים הגריאטריים, אלא במקרים חריגים ולמשך מספר דקות בלבד הביאה אותנו להיות עדים למראות קורעי לב”.

שיפרה פרידמן – ויצמן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של ביה”ח, אמרה כי בהחלטה וביצוע מהירים נרכשו טאבלטים באמצעותם אנשי הצוות מסייעים למטופלים לשמור על קשר ועדכון שוטף של המטופלים ובני המשפחות. “תוך יומיים מרגע ההחלטה רכשנו 10 מכשירים לטובת שימוש מידי ע”י הצוותים הרפואיים, אחיות, עובדות סוציאליות, מרפאות בעיסוק, פיזיותרפיסטים ועוד”. בנוסף, על מנת להנעים את זמנם של המטופלים ולסייע להם להעביר את זמנם הפנוי הופקו חוברות צבעוניות ובהן חידות, תשבצים, מבוכים ועוד.

כמו כן, השבוע, חילקה הנהלת בית החולים באופן אישי לכלל המטופלים שי לרגל החג (הגדה לפסח ופרלינים) לצד פרחים ססגוניים שהפיצו ריחות אביב ברחבי ביה”ח. הצוות הרפואי מאחל לחזור במהרה לימים טובים ובריאות איתנה לכלל בית ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן