רגעי אימה בלוד | “אני מרגישה לגמרי לא בטוחה בעיר שאני חיה בה”

ילדה אלימות

תושבת העיר לוד, נקלעה בסופ”ש האחרון באירוע קשה לאחר שיצאה מביתה לקניות, כאשר חבורת צעירים \החלה להציק לה ואף תקפו אותה פיזית. “אני קצת פצועה ביד, אבל הפציעה האמיתית היא בנפש”.

התושבת בת ה-29, שיתפה את הערב הקשה שעברה: “בשעה 7 וחצי בערב יצאתי מביתי על מנת ללכת לקניות. בדרך
חבורה של ‘צעירים’ בני 18 ניסו להתחיל איתי ולהציק לי, כשלא התייחסתי אליהם אחד מהם שפך עליי את כוס מים שהוא שתה. כששאלתי אותם למה אתם שופכים עליי מים, הם צחקו עליי ואמרו לי שירד גשם ואז אמרתי להם בכעס שאני יודעת שזה הם, אז הם החלו לקלל ולצעוק בערבית ובשנאה ואחד מהם לקח ענף של גזע עץ , זרק עליי בחוזקה ופצע לי את היד וחלק מהענף שהיה חד, חדר לי ליד ואז בחור נוסף תקף אותי גם עם חתיכת עץ, רץ לעברי ונתן לי מכה ביד ואז הגיעו אנשים שהיו באזור, תפסו אותם בכוח ניסו להרגיע את רוחות ואז הגיעה המשטרה הם נמלטו ונתפסו כעבור זמן קצר.

אני קצת פצועה ביד, אבל הפציעה האמיתית היא בנפש. אני מפוחדת ולגמרי מיואשת מתוסכלת עצובה וחרדה שאני לא יכולה להסתובב יותר חופשי בעיר שלי. אני מרגישה לגמרי לא בטוחה בעיר שאני חיה בה. אני מפוחדת. סובלת מחרדות ודיכאונות כבר שנים רבות מטופלת על ידי טיפול תרופתי שמצליח עוד איכשהוא לאזן לי את חרדות ואת הדיכאונות והמקרה הזה ספציפית גרם לי לטראומה ממש רצינית שיקח לי הרבה זמן להתאושש ממנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן