news08.net/ads.txt

רועי שרעבי: “ההחלטה תגרום לפיטורין של אלפי אנשים באופן מיידי”

חבר מועצת העיר רחובות רועי שרעבי האוחז בתיק הספורט, התייחס להחלטת הממשלה ומשרד הבריאות להורות על סגירת כלל הבריכות הציבוריות מחד, אך להתיר לבריכות בבתי מלון לפעול ללא כל הגבלה. “כיצד השרים הגיעו להחלטה כה שרירותית ומנותקת מהמציאות? כיצד ניתן לעשות איפה ואיפה?”.

לדבריו: “‘מזון, מעון, מלבוש, מורה ומרפא'” – אלו הם חמש המ”מים שעל המדינה לספק לאדם, ע”פ זאב ז’בוטינסקי, אביה הרעיוני של תנועת הליכוד. החל משנות ה-90 הצטרפתי לתנועת הליכוד, התנועה שחרתה על דגלה להאבק למען השכבות החלשות בציבור, ומתוך כוונה לפעול למען ציבור העובדים לאור תורתו של ז’בוטינסקי. שר האוצר, ישראל כ״ץ ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, החליטו באופן שרירותי להורות על סגירת כלל הבריכות הציבוריות מחד, אך התירו לבריכות בבתי מלון לפעול ללא כל הגבלה. ואני שואל – כיצד השרים הגיעו להחלטה כה שרירותית ומנותקת מהמציאות? כיצד ניתן לעשות איפה ואיפה?.
“ההחלטה לסגור את הבריכות הציבוריות תגרום לפיטורין של אלפי אנשים באופן מיידי!. מחובתי לדאוג לפרנסתם של ציבור העובדים. ההחלטה שקיבלו השר כץ והשר אדלשטיין תשפיע על אמהות חד הוריות המגדלות ילדים בעלי צרכים מיוחדים ועל ציבור עובדים המתקיים ברובו על שכר מינימום – האם נציגנו רואים אותם לנגד עיניהם בטרם הם מקבלים את ההחלטות? האם מדובר במנהיגים ללא חמלה? ואני שואל – זאת דרכה של תנועת הליכוד?. זה המקום לשבח את סגן שר הבריאות, יואב קיש, ששם לב לפנייתי ולזעקת ציבור העובדים והבטיח לנסות לטפל בנושא בקרוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן