רחובות: מי ביה”ס המצטיין בעיר בביטחון ובטיחות?

תעודת הצטיינות של אגף ביטחון, בטיחות וחירום בעיריית רחובות הוענקה לחטיבת הביניים של קריית החינוך אורט בעיר, זאת לאחר שהצטיין בשנה האחרונה בכל תחומי הביטחון, הבטיחות והמוכנות לחירום.

בכל שנה בוחר אגף הביטחון, בטיחות וחירום בעיריית רחובות בית ספר מצטיין בתחומי הביטחון הבטיחות והמוכנות לחירום. במהלך כל השנה בכל בתי הספר בעיר נבחנים ונבדקים מדדי הבטיחות השונים וביקורות יזומות מטעם אגף הביטחון, הבודקים את מוכנותם לשעת חירום.

בית הספר המצטיין לשנה”ל תשפ”א הוא חטיבת הביניים אורט, בניהולה של שוש בן סימון, רכזת הביטחון החירום והבטיחות של בית הספר היא נעמי גולן. ביה”ס הציג היערכות מרשימה בנושאי תכנית העבודה ועמד בכל הפרמטרים והבדיקות שקיים האגף בתחומי הביטחון , הבטיחות והמוכנות לחירום.

סגן מנהל האגף, אופיר מזרחי, העניק לה תעודת הערכה וכן ניתן פרס הצטיינות לבית הספר- מערכת כריזה ניידת.
אגף הביטחון בעירייה מלווה במשך כל ימות השנה את מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך להתמודדות במצבי חירום ולשמירה על רף בטיחות גבוה- לטובת התלמידות והתלמידים במקום.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: “אגף החינוך והנוער משתף פעולה עם אגף הביטחון בשמירה על רמת מוכנות והיערכות לשעת חירום בכלל בתי הספר בעיר. אני מברכת את ביה”ס אורט על הזכייה בתעודת ההצטיינות לשנת תשפ”א ומאחלת לכולם שנה טובה, בריאה ובטוחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן