news08.net/ads.txt

מאות משתתפים במיזם “רצים לזכרם” בגדרה, במעמד ראש המועצה יואל גמליאל וסגנו, סהר רווח

במסורת נפלאה שהחלה לפני 3 שנים מתכנן עזר לוי מאמן קבוצת ריצה מגדרה את “רצים לזכרם” המקומי  במסגרתו המשתתפים רצים במסלול באורך גילה של מדינת ישראל. המדובר בפרוייקט ארצי, במספר לא מבוטל ישובים, במסגרתו רגע לפני פתיחת חגיגות העצמאות מתכנסים רצים, הולכים ומשפחות לזכור את הנופלים בדרך מרגשת במיוחד.

מירוץ “רצים לזכרם” הינו מיזם הנצחה ייחודי – במירוץ זה אין מוזיקה או שער זינוק אין בו מדידת זמנים או פודיום – זהו מירוץ שבו בשעה אחת בשלהי יום הזיכרון יוצאים כולם לצבוע את הרחובות בכחול לבן ולשעה אחת מתייחדים במירוץ לזכר הנופלים.

בגדרה מתקיים המיזם בשעה זו במעמד ראש המועצה יואל גמליאל כאשר סגן ראש המועצה – סהר רווח רץ למען הנופלים יחד עם איש החינוך הבכיר והמוערך במדינה כולה, מיכאל בן שטרית ורבים מתושבי גדרה. דגלי ישראל המונפים לאורך המסלול נותנים את ההרגשה הניצחית – עם ישראל חי.

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן