news08.net/ads.txt

שיא משבר הקורונה: מנהלת בית החולים קפלן פוטרה

תמונת המרכז הרפואי קפלן

עזיבה מפתיעה בשירותי בריאות כללית: מנהלת בית החולים קפלן ברחובות, ד”ר שרית אבישי-אלינר, מסיימת את תפקידה אחרי קדנציה של כשנתיים וחצי, בשיא ההתמודדות עם מגפת הקורונה ובשלב זה לא ידוע נסיבות ההתפטרות.

לאחרונה פורסם קול קורא לאיתור מנהל לבית החולים, שכולל גם את ניהול המרכז הגריאטרי הרצפלד. “קדנציית ניהול בכללית היא של ארבע שנים, ומפתיע שהיא מסיימת את התפקיד אחרי שנתיים וחצי”, אמר גורם בכיר לשעבר בכללית. “מוזר שדווקא בתקופה כזו של עומס על בתי החולים מסיימים תפקיד של מנהלת בית חולים. אומרים שזה קשור לעובדה שבית החולים בגירעון, אך כל בתי החולים של הכללית – גם הממשלתיים – נמצאים בגירעון”.

מכללית נמסר: “ד”ר אבישי אלינר מסיימת את תפקידה כמנהלת בתי החולים קפלן והרצפלד בהסכמה. אנו מבקשים להודות לה על פעילותה הרפואית והמקצועית רבת השנים לטובת המטופלים בכללית ובבתי החולים קפלן והרצפלד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן