news08.net/ads.txt

שימו לב: השיבוצים לילדים בגילאי גן טרום חובה יתפרסמו באתר העירוני

ילדים

הורים שילדיהם בגיל טרום חובה, שנתון 2017, יוכלו לצפות בשיבוצים של ילדיהם בראשון בבוקר באתר האינטרנט העירוני. ניתן להגיש ערר על השיבוץ באמצעות אתר האינטרנט העירוני, החל מיום ראשון , (30.5) ועד ליום שלישי ה-(8.6).

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לצפייה החל מיום א׳ הקרוב 30.5.21 בשעה 9:00 בבוקר. הורים לילדים בגילאי טרום חובה (שנתון 2017) יוכלו לצפות בשיבוצים לגנים לשנת הלימודים הבאה.

המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער פועלת במשך כל ימות השנה בשיתוף הצוותים החינוכיים, על מנת לתת מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של כל אחת ואחד מהילדים באופן אישי. הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר על השיבוץ יוכלו לעשות זאת באמצעות האתר,  בין התאריכים 30.5.21 ועד 8.6.21. תשובות על הבקשות יימסרו להורים באמצעות הדוא”ל, עד 30 יום מסיום תקופת בקשות הערר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן