news08.net/ads.txt

שעריים מכוונת גבוה | מני סויסה: “שמוליק חנין לא הסכים לחתום בלי מענק עלייה”

מכבי שעריים הנחיתה היום (ראשון) את המאמן שמוליק חנין, מה שהוביל לגל של טלפונים מאנשי מקצוע ואוהדים שלא האמינו להחתמה המרעישה. חנין נחשב לאושיה בכירה ואף עבר כברת דרך במועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי. כפיר קירט: “לא האמנתי שהוא הסכים לבוא אלינו”.

הרזומה של חנין במרוצת השנים משובחת לאחר שעבד כמנהל מקצועי וגילה כישרונות רבים במועדונים הבכירים בכדורגל הישראלי. במכבי חיפה עבד 12 שנה שם זוקפים לזכותו הצלחה כשגילה כישרונות בדמותם של כיאל, נאתכו, טאווטחה, מוחמד עוואד ועוד רבים. לאחר מכן הגיע למכבי תל אביב שם תפקד כעוזר מאמן תחת ניר לוין, ואף לאחר מכן חצה את הכביש להפועל ת”א.

מי שאחראי על ההחתמה המוצלחת, הוא מני סויסה, שגם השנה קיבל את זכויות הניהול מהנהלת שעריים, ונראה שהוא עושה את עבודתו בצורה שקטה ובטוחה. סויסה, נחשב לדמות בכירה בליגות הנמוכות מעל ל-20 שנה, כאשר שחקנים ומאמנים רבים עברו תחתיו. כפיר קירט: “עם הניסיון שיש לסויסה ולשמוליק, לדעתי זה שילוב מנצח. סויסה חי את הליגה הזו המון שנים, אנחנו נותנים לו גיבוי מלא למהלך הזה”. כאמור, חנין הותיר רבים בפה פעור לאחר החתימה, ביניהם קירט: “כשמני סיפר לי, הייתי בהלם! לא האמנתי שמאמן כזה יגיע לאמן בשעריים”.

מני סויסה הוסיף: “מאמן שעבר כל כך הרבה מועדונים. מלבד היותו מנהל מקצועי ומאמן ברמה הגבוהה, הוא אישיות טובה, בנאדם שרק ניתן ללמוד ממנו”. סויסה אף הצהיר: “הוא לא הסכים לבוא אם אין מענק עלייה בחוזה שלו. הוא הודיע לנו שאם אין השגיות אין לו מה לחפש פה”. אך דאג לצנן את האווירה: “בכדורגל אין חוקים, או שזה יצליח או שנכשל. כמובן המטרה שלנו בראש ובראשונה לשמור על המועדון כלכלית, שלא יהיה כאן חובות כמו שהשאירו כאן בעבר. שהקהל יגיע ויראה קבוצה שמחה, עם כישרונות ותאווה לנצח כל משחק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן