news08.net/ads.txt

תאונה קטלנית בכביש 6, סמוף למחלף קרית גת: הולך רגל נהרג במקום

בהמשך לידיעה על סגירת כביש 6 לצפון, סמוך למחלף קרית גת, נעדכן כי רכב התנגש ברכב שחנה בצד הדרך. חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו במקום את מותו של גבר כבן 30 והעניקו טיפול רפואי ומפנים לבי”ח 3 פצועים במצב קל.

פראמדיק מד”א אורן בריל, סיפר: “חלפתי במקום עם אמבולנס מיד לאחר התאונה והבחנתי ברכב שהתנגש ברכב שחנה בצד הכביש, גבר כבן 30 שעמד מחוץ לרכב נפגע אנושות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, ברכב הנפגע ישבו 2 גברים וברכב הפוגע נהג, הם נפצעו קל ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשהם סובלים מחבלות ומצבם קל”.

שלומי בדיחי חובש וראש סניף איחוד הצלה בקרית גת סיפר: “מדובר בהולך רגל שעמד מחוץ לרכבו ונפגע מרכב חולף בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני והוא סבל מפגיעה רב מערכתית”. יהודה ורטהיימר חובש איחוד הצלה נוסף שהיה בזירה: למרבה הצער עקב אופי הפציעות הקשות מהן הנפגע סבל לא נותר אלא לקבוע את מותו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן