תושב ירושלים ניסה להבריח מעל 2.4 ק”ג זהב ונתפס בנתב”ג

החשוד לבש על גופו גופיה שהכילה כיסים נסתרים שנועדו להערים על בודקי המכס וזאת במטרה להתחמק מתשלום מס.

בודקי המכס באולם הנוסעים נתב״ג בפעילות משותפת עם בלשי יחידה 747 במשטרת מרחב נתב”ג סיכלו ניסיון הברחה של מעל 2.4 ק”ג זהב בטיסה מדובאי ארצה. המטבעות נמצאו מוסלקות על גופו של החשוד באמצעות גופיה עם כיסים נסתרים

בודקי המכס באולם הנוסעים נתב”ג ומשטרת ישראל סיכלו אתמול בנתב”ג ניסיון הברחה של מטבעות זהב במשקל כולל של 2.410 ק”ג ששווים מוערך בכ- 600 אלף ש”ח ועצרו חשוד בהברחתם ארצה.

ראשיתה של הפרשה, כאשר בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב”ג הבחינו בנוסע שנחת בטיסה מדובאי המתנהג באופן חשוד ולכן עיכבו אותו לבדיקה.

בתוך כך חשפו בלשי המשטרה כי החשוד לבש על גופו גופיה שהכילה כיסים נסתרים שנועדו להערים על בודקי המכס וזאת במטרה להתחמק מתשלום מס.

החשוד – גית סעד אלדין, תושב ירושלים, עוכב והועבר להמשך בדיקה של בודקי המכס באולם הנוסעים בהמשך עוכב לחקירה ע״י יס״מ מכס נתב״ג ברשות המסים, והובא היום בפני בית משפט השלום בראשון לציון שם שוחרר בתנאים מגבילים.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משטרת ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן