news08.net/ads.txt

תלמידי תיכון מקיף י’ ודיירי “אחוזת ראשונים” חוגגים עשור של קשר בין דורי

השנה, היו אמורים לחגוג תלמידי תיכון מקיף י’ ודיירי “אחוזת ראשונים” עשור של פעילות משותפת, מפגשים, הרצאות ופעילויות. אך בשל הקורונה המפגשים המשותפים עברו לזום. לדברי טלי שקרצי – מנהלת התרבות: “בחרנו בתקופה זו להדק דווקא את הקשר ולהיפגש במפגשי זום בשיעורי ספרות. בשיעורים אלו דנו בני הדור הצעיר ודור המייסדים על שירה, אהבה, אירחו משוררים כמו רוני סומק ואף חלקם שיתפו בקטעי השירה שהם כותבים למגירה”.

הפרויקט המתקיים מזה עשור נעשה בעידוד ותמיכת מנהלת התיכון – עטרה בשן ומנכ”ל אחוזת ראשונים –עודד מור. לדברי מנהלת התיכון – עטרה בשן: “בתקופה זו, נוכחנו ביתר שאת בכוחה של המילה הכתובה לשקף את סודות הנפש וכי האדם זקוק לשירה, ספרות ותרבות כמו אדם הצמא למים”

שולי אגבי, מורה לספרות שהובילה בשנים האחרונות גם פרויקטים חברתיים נוספים מציינת: “אם היו שחשבו ששיעורי הספרות עברו מן העולם ואת מקומם תפסו בעיקר עולם הטכנולוגיה והמדעים, הרי שטעות בידם. דווקא הקורונה היוותה הזדמנות דרך השירה והספרות לקרב בין הדור הצעיר לדור המייסדים”.

ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך על הקשר החם שנרקם בין הדורות ואמר: “הקשר הזה מבטא נאמנה את פניה היפות של הקהילה בראשון לציון. כולנו ביחד בתוך המשבר וביחד אנחנו חזקים ונוכל להתגבר על הקשיים. יישר כוח להנהלת בית הספר שלא ויתרו על הפרויקט הבין דורי ומצאו את הדרך לקיים אותו למרות המציאות המאתגרת”.

טלי שקרצי, מנהלת התרבות באחוזה סיכמה ואמרה: “מאחלת לכולנו, שממש בקרוב, אחרי מתן החיסונים נוכל לראות את האור, לחגוג יחדיו את סיום התקופה המאתגרת ואת העשור לקשר המיוחד שנוצר בין הדורות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן