תערוכה ברוח התקופה בשפ”ח קריית אונו

התערוכה העונה לשם “רציתי לצייר שפתי ישנים” מציגה דיוקנאות של תינוקות בעת המלחמה

השירות הפסיכולוגי החינוכי מארח תערוכת ציורים ברוח התקופה

מפגש שכנות של פרופ’ דליה גבריאלי עם מנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי בקריית אונו אירנה בוכמן, הוליד תערוכה קטנה, אנושית ונוגעת ללב.

“פגשתי את אירנה שכנתי והיא סיפרה לי על העובדה שזה לא מכבר עברו משרדי השירות הפסיכולוגי החינוכי מתיחת פנים משמעותית, אולם הקירות עדיין ריקים” מספרת דליה, “סיפרתי לה על סדרה של ציורי תינוקות שציירתי ועודי מציירת במהלך המלחמה והיא הציעה שנייחד קיר וניצור מאין תערוכה על אחד מהקירות במשרדים החדשים והעירומים”.

התערוכה העונה לשם “רציתי לצייר שפתי ישנים” מציגה דיוקנאות של תינוקות בעת המלחמה. התינוקות בני השנה ביניהם נכדה של דליה, הועברו בתחילת המלחמה למקלט ברמת השרון. דליה שהתנדבה לסייע בפעוטון, שהתה איתם במקלט וחשבה “הם ישנים ואינם יודעים דבר על הטבח במסיבת ‘נובה’. הם לא שמעו על עזה ולא על קיבוץ בארי. רציתי להביע את התום המאפיין אותם. ביום האחרון שלהם במקלט, לפני שחזרו לשגרה ביחד עם בני דן, צילמנו אותם והתחלנו לצייר את הדיוקנאות שלהם.”

דליה ודן, אימא ובן, מציירים בטכניקה פשוטה של צבעי מים. ההשראה לשם התערוכה היא מספר השירים של אמיר גלבוע ‘רציתי לכתוב שפתי ישנים’.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דליה גבריאלי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן