news08.net/ads.txt

תקציב החברה העירונית ב-2020 יעמוד על 116,669 מיליוני שקלים, כ-8% יותר מאשתקד

בישיבת דירקטוריון החברה העירונית הראשונה לשנת 2020, בראשותו של יו”ר הדירקטוריון, ראש העיר רחמים מלול אושר התקציב החדש שגדל ב8% לעומת השנה שעברה. בישיבה הציג לדירקטורים מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה, את סיכום פעילות 2019 של החברה, ואת מטרותיה המרכזיות לשנת 2020 יהתקציב הדרוש לכך.

בשנה החולפת הוביל מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה תהליך אסטרטגי יחד עם מנהלי החברה ובמסגרתו נכתב חזון החברה שמבטא את מחויבות החברה העירונית ועובדיה לביצוע פעילויות התרבות, הספורט והפנאי עבור כלל התושבים והקהילות בעיר במצוינות לטובת איכות החיים בעיר. כמו כן , נבחרו 4 ערכים מרכזיים שמנחים את כל פעילות החברה: מקצועיות, שליחות, שירותיות, וחדשנות, נערך תהליך של מיקוד ואיפיון צרכי התושבים בתחומי פעילות החברה, ונקבעו מטרות לשנה הבאה לפעילותה – כל זאת על מנת לייעל את שירותי החברה לתושבים ולשפר אותם.

החברה העירונית עמדה ביעדי התקציב לשנת 2019, ובשנת 2020 צפוי גידול בהיקף הפעילות של החברה, ובפרט בתחום האירועים עם חגיגות 130 שנים לרחובות, שהחברה מבצעת עבור עיריית רחובות, יוזמות ואירועים בתחום הספורט, אירועי הקיץ ברחבי השכונות צפויים להתרחב לאור ההצלחה אשתקד, וכן צפויה לגדול הפעילות בתחום הצהרונים – בחברה העירונית משקיעים בהון האנושי ובתכנים לתלמידים, וכן בתחום החינוך הלא פורמלי בכלל.

אחת מהמטרות העיקריות לשנת 2020 היא חיזוק הקשר בין החברה העירונית לבין התושבים והתושבות הנהנים משירותיה, בין היתר באמצעות אתר אינטרנט חדש.
מטרה נוספת היא העמקת שיתופי הפעולה האסטרטגיים ויצירת שיתופי פעולה חדשים – במסגרת העירייה, במסגרת העיר והן מחוצה לה- כל זאת לטובת העצמת מגוון הפעילויות – ולשירות התושבים.

תקציב החברה לשנת 2020 יעמוד על 116,699,092 ₪, אשר משקף עלייה של כ-8% ביחס לשנת התקציב הקודמת, אז עמד על 108,307,234 ₪. דירקטוריון החברה העירונית הודה למנכ”ל החברה על העבודה המקיפה שנערכה בשנה החולפת ועל תוצאותיה – ואף אישר את תוכנית העבודה ואת התקציב המוצע.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו מברכים על יישום המדיניות המבוצע על הצד הטוב ביותר על ידי החברה העירונית לתרבות נופש וספורט, על הגידול בהיקפי הפעילות ועל האופן בו מנוהלת החברה ע״י המנהלים והעובדים. אנו בטוחים כי בשנה הקרובה החברה תחדש ותעניק שירות מצוין לתושבים, לאור התהליכים שהוצגו בפנינו”.

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “אני מלווה מקרוב את החברה העירונית, אשר עושה עבודת קודש בהבאת התרבות לעיר בכל ההיבטים, למגוון אוכלוסיות. אני מברך את מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה, ואת כל עובדיה על ההשקעה הגדולה במשך כל ימות והשנה, ועל תוכנית מרשימה לשנה הבאה, שנת ה- 130 לעיר, שבה יש לחברה תפקיד משמעותי. אין לי ספק שנעשה זאת על הצד הטוב ביותר”.

מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג: “התקציב החדש של החברה מבטא התרחבות בעשייה, וכל זאת לרווחת תושבי העיר. אני שמח שיש התמדה בכל הפעילויות המסורתיות של החברה שגובשו בשנים האחרונות מאז הוקמה, ואף יורחבו השנה לפעילויות נוספות במסגרת חגיגות ה-130 לעיר”.

מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה: “אני מבקש להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מעובדי החברה – מבכירי המנהלים ועד אחרון העובדים על התהליך שעברנו בשנה החולפת, ההשקעה בתפקיד, על המסירות והמקצועיות, הנחישות וההתמדה של כולם. אני בטוח ששנת 2020 תהיה שנה של בשורה בפעילות החברה, לאור התשתית שהנחנו בשנה שעברה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן